Mommybloggerstopic #6

Volgen mensen hier Natalie Vijfhuizen? Echt zo cute dat filmpje van haar oudste op stories, met de super Engelse accent al! Echt grappig hoe snel dat gaat

5 likes

Gelijk ff opgezocht en wow dat accent inderdaad!
Las laatst ook dat ze een jaar langer in Engeland blijven dus gaat alleen nog maar beter worden. Schooluniformpje erbij en plaatje klopt helemaal :blush:

Channah Koerten deelt een kerstfoto met veel teveel bezoek. Niet handig. En de reacties zijn ook niet mals (en terecht). :woman_facepalming:

4 likes

Die vlog van E.lise is echt een grote humble brag. Ja goed dat ze spullen doneert aan een blijf van mn lijf huis hoor, maar zo bijzonder is het toch ook niet. Dit is troep die ze heeft gekregen en zelf niet hoeft. Oh ja en ze deden goede doelen dag dus W.out ging ook nog geld overmaken naar een goed doel. Nou applaus.

1 like

Haar vriend had in zijn Stories vandaag ook iets staan als ‘fuck de regels’ dus verbaast me niks.

Het is ook niet snel goed he.

14 likes

Het is hartstikke goed hoor, maar ze zij scheppen er zo over op in de vlog.

1 like

En ‘life met eczeem sucks’, ja life met corona ook vriend

6 likes

Haar argument is: de rest doet het ook, maar stiekem

Ik heb best wat ‘influencers’ voorbij zien komen die even een (semi)insta-stop doen tijdens de feestdagen. Had ook al een beetje het idee dat dat is omdat er wellicht maatregelen worden overtreden en ze dan geen kritische vragen hoeven te beantwoorden of de discussie hoeven aan te gaan :wink:

Dus wie weet heeft ze een punt. Of het slim is, is een tweede natuurlijk

5 likes

Echt jammer dit. Vind hen een leuke familie om te volgen maar dit is zo unrelatable, bah.

1 like

Ja, vind ik dus ook! Dat ze er eerlijk over is maakt het mi echt niet goed of zo

1 like

Ze deden mee aan ex on the beach en temptation island. Heb dan sowieso niet echt hoge verwachtingen meer van mensen. En sloeg zij haar vriend niet een keer heel hard in een video ofzo?
Ik volg ze verder niet alleen die ongelooflijk waanzinnige bevallingsvideo gekeken maar zou iig niet voor moraal inspiratie naar hun kijken :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Haha ja, ik had ook niet erg hoge verwachtingen. Kende hen alleen van Temptation island, wat hen nou niet bepaald aantrekkelijk maakte om te volgen. Die ruzies tussen hen gaan ook nergens over.
Maar moet zeggen dat ik de content leuk vond, ook omdat zij alweer snel zwanger was van een volgende kindje, aan het verhuizen, er gebeurde veel en ze ging leuk met haar kindje om. Misschien komt het omdat zij via LindaTV geholpen zijn met editen etc waardoor eea er gelikt uitzag.
Maargoed de temptation island instelling zal het helaas wel weer hebben overgenomen bij ze: yolo, party en lekker schijt hebben

1 like

Nou precies dit :joy:

Ja ben het wel met je eens, we gooien toch allemaal wel eens een zak kleding in zo’n Rode Kruis bak of aan de kledingbank? Ik heb het idee dat ze soms beetje bezig zijn met een charme-offensief. Als Elise veel commentaar krijgt op bijv verhuizen naar Amsterdam of over de nieuwe auto, komt er daarna een video die haar in een super positief daglicht zet.
Maargoed ze moet haar volgers behouden dus snap het wel :upside_down_face:

1 like

Misschien begrijp ik het verkeerd, maar dit is een vrouw die al twee maanden dakloos is en met haar kinderen in een auto woont? Ik snap niet wat daar grappig of ‘prachtig’ aan is.

Dan heb ik het denk ik niet begrepen of anders opgevat ofzo, heb hem verwijderd.

Volgens mij zit zij gewoon midden in een verbouwing

(Edit: wat natuurlijk niet betekent dat je je niet kut mag voelen als het even niet lekker loopt, maar dan is de situatie wel een stuk minder schrijnend dan nu lijkt)

Als ik gratis van m’n spullen af wil, gooi ik ze wel in de prullenbak. Van bruikbare kleding en schoenen hoop ik dan dat iemand anders er weer plezier van heeft.
Ik bedoelde meer: waarom een hele vlog opnemen dat je spullen en geld doneert. Zo bijzonder is dat (vind ik) niet.

1 like

Vond het wel een vreemd stukje met haar “kracht van haar sacred blood” etc :joy:

Heel bijzonder allemaal als je t mij vraagt.