Wow ik heb haar 2 jaar geleden gesproken, toen was ze net bezig met dit allemaal opzetten en zei ze naar Ibiza te gaan (kocht toen handcrème van haar lol). Heftig wel!
Pppfff soms kan het ook nooit goed genoeg zijn…
Als ze onbeschoft zijn tegen een parkeermedewerker vallen we hier allemaal over (en terecht!), maar als ze vervolgens een vlog rondom het doneren van spullen aan een blijf-van-mijn-lijfhuis uploadt, is het weer too much!
Ik vind het super goed dat ze in de vlog extra informatie hierover geeft. Het komt op mij helemaal niet over als “Kijk ons eens goed bezig zijn”, maar vooral heel informatief en volgens mij was dat vooral haar doel ipv een charmeoffensief.
Ik had niets anders van haar verwacht.
Wat is het stil het is rustig in mommyblogger wereld?
Willemijn had weer een enoooorme troep in haar kledingkast
Drinkt Willemijn nou alcohol bij het diner (tijdens haar zwangerschap)?
Willemijn lijkt mij nou echt de laatste persoon die dit zou doen😅
Je hebt tegenwoordig echt heel veel keuze in alcoholvrije wijnen.
Jaa joh, kan me niet voorstellen dat ze drinkt tijdens de zwangerschap.
De jongens hebben ook een soort wijnglas. Ziet er gewoon heel gezellig uit met proosten.
Dat hier überhaupt over getwijfeld wordt
Ik dronk afgelopen kerstdagen druivensap uit een wijnglas. Zag er exact hetzelfde uit. Smaakt wel minder lekker overigens.
Haha dit is dus waarom influencers zoveel disclaimers inbouwen. ‘Is gewoon 0% hoorrr!!!’. Bij zwangeren ga ik er altijd gewoon vanuit dat er geen alcohol in zit hoor
Dit lijkt me echt een prima reden om dus nooit te gaan mommy bloggen.
Voor je het weet schijn je je ongeboren spruit met FAS op te zadelen.
Denk dat Willemijn nu ook hard lacht als ze meeleest
Sinds een zwangere collega aan mij vroeg of ik iets voor haar wilde overnemen zodat ze even kon gaan roken en ik dat deed en pas later realiseerde wat ze me nou vroeg weet ik het niet altijd. Vorig jaar was ik ook op een borrel waar een hoogzwangere vrouw een paar niet-0 % biertjes dronk onder het mom van: joh kan geen kwaad.
Ja maar Willemijn …
Spuit 11 hier. Ik vind Wouter vanilla.
Dat was het, doei.
We hebben het hier over Willemijn.
Die vrouw vind een kopje thee met een biscuitje al wilder dan wild…
Bovendien heeft ze net een kind verloren. Je gelooft toch nog geen halve seconde dat ze ook maar iets zou doen wat deze zwangerschap in gevaar zou brengen?
Echt he. Belachelijk dit weer.