Wie is dit?
Wouter, de vriend van Tiger Eliseā¦
Hier vind ik hem ook echt knap in.
Wow wat anders. Hier vind ik hem iets hebben van die Boaz van Verslaafd (niet als belediging bedoeld, echt zelfde soort blik ofzo).
Net als bij 90% van alle mannen š„²š„²š„²
Zo leuk! En ze loopt tot op de dag van mijn zwangerschap gelijk haha, alleen dan 2 jaar later. Ik hoorde ook op die dag dat ik zwanger was
Ja ik kan er ook niet meer objectief naar kijken omdat ik hem te camerageil vind haha. Maar ja daarom miss ook een goed model. Hij grijpt je echt met die ogen van hem!!!
Ik ken die hele Wouter niet maar die man in de reclame doet echt niks met me. Maar zal wel aan mij liggen
Ik kan alleen maar denken: ādat is die *** uit de parkeergarageā
Oooo, had ik echt niet herkend! Jeetje volgens mij moet ik echt eens wat meer mensen gaan volgen
Heb echt hetzelfde, zo zie je maar dat een stom karakter onaantrekkelijk maakt ook al heb je een goeie kop
Nee ik vind hem ook niks. Veels te gladjakkerig.
Ik vind Jorg van Sanny echt
Edit: ook een gladjakker maar dan wel net iets stoerder ofzo. Heb ook een ding met tattoos, dat zal t zijn.
Oke ik ben begonnen aan de q&a van W.outer. Hij zegt: we hadden vroeger geen tv, alleen Nederland 1, 2 en 3. Dan had je toch gewoon een tv.
Ik voel ook echt helemaal niets. Zal wel door zijn karakter komen.
Ook in deze reclame is het weer zoān glijer bah
Oh ik vind Jorg juist echt een gladjakkerig-uiterlijk hebben. Precies hoe ik me een Gooische gladjakker dan voorstel soms
Sinds Sanny het geluk geld heeft gevonden vind ik haar sowieso geen bal meer aan.
Als je hierover wilt praten past het denk ik beter in een van de moeder/kinderen topics dan in een bloggerstopic? Er zijn veel van dat soort topics hier!
Nee joh die zijn echt veel gladder (en hebben meer stijl), ik vind Jorg juist zoān ordinair type die zichzelf omschrijft als ~ambitieus, ondernemer, fitness ~ en denkt dat hij het helemaal gemaakt heeft nu hij in Amsterdam woont (oh maar ook dat gaat niet meer op nu, how tragic).
Thanks!