Mommybloggerstopic #6

Ja Noëlle is samen met Ferri en is zwanger van een tweeling, dat was de aanleiding voor mijn post

1 like

Hahahaha hahaha ja sorry ik heb de hele dag al van die dingen dat het net lijkt alsof ik mijn hoofd in bed heb laten liggen :slightly_frowning_face:

1 like

Jaaa!!! Djanifa verdient echt meer volgers. Zo goed dat er tussen alle mommyvloggers nu ook vanuit een verloskundige goede onderbouwde en leuke video’s gemaakt wordt! Op haar insta ‘vlogt’ ze ook in haar stories over haar werkdagen als verloskundige, heel leuk om te volgen. (Sorry enthousiaste studiegenoot hier haha)

5 likes

Jongens we hebben vandaag geluk, Elise heeft een q&a van Wout geüpload. Gaat dat zien

6 likes

Wat leuk! Ik vind het ook erg grappig/lief dat Rob Jetten ze feliciteert in de comments

13 likes

Ijskoningin was zij

Wow dit is echt bizar leuk, echt een bizar leuke afsluiting van dit jaar

4 likes

Kijk dit is nou leuk nieuws, heel leuk voor ze! Ik vind ze ook zo’n leuk stel.

1 like

Ik vond het wel heel leuk om Wouter echt eens aan het werk te zien!

En ik snap de aantrekkingskracht die Elise voelt richting hem.

31 likes

Toevallig een heerlijk parfum, maar dit overigens nooit geweten. Hij is wel van alle markten thuis die jongen, een huis volledig verbouwen en inrichten, maar tegelijkertijd mooiboy in Michael Kors reclame. Met de minuut meer respect voor Wout👏

6 likes

Wow, hier vind ik ‘m echt heet ja

8 likes

Nu ben ik verzeild in de geschiedenis van de carrière van Wouter…
Zonder baard is het echt een ander persoon!
En zijn ex is qua looks wel hetzelfde type als Elise.

Letterlijk

1 like

Meer dan één Wouter stan op dit forum… Wow!

3 likes

Hahahahahah leuk tot ‘ie gaat praten hoor. Dan is het klaar

5 likes

Kijk dan…

3 likes

Haha waar vind je dit?

Ik vond hem vroeger ergens iets van Michiel Huisman weg hebben, misschien meer door het kapsel/baardje maar nee wel heel ander gezicht

4 likes

Gewoon Google afbeeldingen :sweat_smile:

1 like

Ik moet helaas door deze reclame gelijk denken aan dit pareltje :expressionless:

Jammer want ik vind de rest van de reclame best hot!

28 likes