Mommybloggerstopic #6

De Roverheid*******

8 likes

Van Ratte. Oprutte.

7 likes

Sanne van Laviesanne zegt in haar stories dat ze haar laatste instavideo heeft verwijderd vanwege kritiek… ben wel benieuwd wat er dan gezegd is, vind haar zelf echt hilarisch

Eigenlijk kopieert ze gewoon alles van Amerikaanse tiktoks en vertaald ze het naar Nederlands. Niet heel hilarisch, maar wel goed gestolen.

2 likes

Als ik een influencer was had ik zo hard dit forum opgekocht

2 likes

Het was een video met die verschillende typetjes die ze heeft die iets riepen over hoe ze kerst vieren dit jaar.

Geeeen idee wat er zo aanstootgevend was.
Misschien waren er een paar fervente gourmetters boos.

3 likes

Ja had hem gezien ja, daarom snap ik ook niet zo goed wat er dan mis was :woman_shrugging:t2:

Ik was even aan het rondzoeken op YouTube naar “nieuwe” mommyvloggers en toen kwam ik de verlosmoeder tegen. Zij is zelf verloskundige en maakt echt hele nuttige (vind ik) video’s en ik vind haar stem heel prettig om naar te luisteren. Ik zag een video over wat je écht niet mee hoeft te nemen in je vluchtkoffer etc. Ook veel tips over borstvoeding enzo.

Disclaimer: ik ben de verlosmoeder niet!!

12 likes

Noelle Somogyi is zwanger van een tweeling!
Volgens mij is ze hier nog nooit besproken maar ze heeft toch best veel volgers op instagram. Ze is ook niet super spraakmakend maar lijkt me wel een leuke vrouw/moeder. Ben benieuwd! Van 1 naar 3 kids lijkt me zo bizar.

En Laviesanne… wat een nette excuses, heel oprecht en zichzelf wegcijferend. Zo kan het dus ook.

2 likes

Zij is toch een egf’er?

7 likes

Oja zij had wel een egf verhaal idd, maar ik weet hem niet meer. Wie weet het nog?

Ging zij eerst niet met die andere GTST dude? daar was iets mee

Oh haha echt? Blij dat ik eens iets positiefs heb gezegd in dit topic :joy:

Sowieso niks mis met lidl. :v:
Maar het typetje zei dat delicieux op ultra friese manier. Dat vond ik eigenlijk wel heel grappig.

1 like

Het was een grapje :slight_smile:

11 likes

Ja ze had eerst een relatie met Ruud Feltkamp en die is nu met haar zusje geloof ik

4 likes

Even wat speurwerk ik zie op Google dat Noëlle nu met Ferri gaat??

Edit: wel een beetje misselijk van mij want ik ken Noëlle niet maar wilde wel ff zien hoe de vriendin van Ruud feltkamp eruitziet

1 like

Teske is zwanger! Welkom in dit topic :rofl:

23 likes

Prachtig nieuws :heart:

Woow, die had ik niet verwacht (hoeft ook niet natuurlijk) maar superleuk!

1 like

Had zelf bij haar het idee dat zij pas mid 30 kids zouden willen ofzo haha. Maar heel leuk ja!

1 like