Ik zie het nog steeds niet
Dat platform klinkt echt als de Tupperware / âLadies Nightâ party ano 2020.
Nou dat past wel, gingen Wil en Tien vroeger ook niet naar Ladies Night om 50 shades of grey te kijken? Ik herinner me een soort chippendales met strikjes en opmerkingen als âik glij van mn stoel afâ
hahaha maar even serieus, wij hebben toch ook een memetopic etc? laat iedereen lekker zân eigen humor hebben. stel je voor dat er een ander forum zou zijn waar ze de memes e.d. die wij grappig vinden zouden gaan bespreken en belachelijk maken.
Ok eerlijk gezegd zou het me geen reet kunnen schelen, maar ik snap wel dat er soms over dit forum wordt gezegd âwaar maak je je druk omâ of âwaar halen ze de tijd vandaanâ.
Uiteindelijk lachen wil en tien het laatst want er zijn blijkbaar genoeg mensen die hun forum leuk genoeg vinden om er voor te betalen.
Ik ook niet. Doe echt heel hard mn best er een bj in te zien ofzo, maar ben te braaf denk ik?
Ik zag het helemaal niet, en snapte de grap ook niet. Pas bij jouw reactie in combinatie met de eerdere reacties ging ik nog een keer kijken en toen moest ik bewust moeite doen om iets anders te zien.
@golden @wompie je kan er dus een blowjob in zien, en de boekpaginaâs zijn dan de haren van de vrouw en zijn bovenste been haar lichaam (? denk ik, en misschien zijn de stoel en het onderste been ook nog dubbel te interpreteren want die vind ik er raar uitzien in het bj beeld)
Haha dit doet me echt denken aan zoân moment in spannende series waarbij de moordenaar terloops iets tegen de politie zegt wat hij niet kan weten.
âIk ben nooit bij de molen op de hoek geweest!â
âHoe wist u dat ze gevonden was bij de molen op de hoek?!â
Maar volgens mij gaat het hier ook niet over de meme op zich maar dat Wil en Tien er weer zo âhi ha ho kijk nou wat een gekke meidenâ erover doen.
Nee hoor, lees de berichten hierboven maar eens
Heb ik gelezen, maar alsnog interpreteer ik het zo. Maar misschien interpreteer ik het dan verkeerd hoor.
Nouja, âstel je voor dat je voor deze humor betaaltâ en âomg kletsgroepâ ?
Letâs face it, wij zijn ook allemaal lid van de FF kletsgroep haha. En no shame
Waarom moet het gelijk dan weer een uiterste zijn (âcheerleadenâ)? Je kan toch ook hun forum/kletsgroep whatever lekker laten gaan zonder ze belachelijk te maken.
Want verder vind ik die meme ook super suf (@Penny_Lane), maar ik doelde hier vooral op de reacties die hen als groep belachelijk maken.
Ook zo typisch om gelijk te beginnen over âje mag niks zeggenâ. Je mag alles zeggen, maar accepteer dan ook als iemand anders een andere mening heeft?
Alleen betalen wij er niet voor
Wat niet is, kan nog komen.
Ja, wat ik nog steeds raar vind eigenlijk. Het hosten van dit forum kost ook gewoon geld, waarom zou je dat gratis doen? Er staan zelfs geen ads op dit forum, dat is echt heel uniek!
Die muur stoort me inmiddels zo erg dat ik in staat ben met een pot verf naar het noorden te rijden
Haha wie sponsort dit eigenlijk ja?
De overheid. In ruil voor al jullie gegevens.
Gelukkig
Welke overheid precies, Kim Jong Lul?