Mommybloggerstopic #6

Zoveel moeite. Er in gestopt. Maar met liefde! Zo gewenst. Wat een moeilijke zinnen - zinnen die niet kloppen. Dingen die niet bestaan. Een kind zet het wel op een gillen, of niet. Maar beginnen het op een gillen te zetten? Dat bestaat niet. Maar toch doet ze het. Die Hazel, want boos. Net als het breken van een been. Niet heel, maar half. Want Fos. Zo doet hij dat.
#happyfamily #literairhoogstandje :woman_facepalming:

69 likes

Ik heb haar net ontvolgd na die reels, helemaal klaar met haar

3 likes

Ook dat ze doet alsof ze een glas sterke drank inschenkt, maar dat de dop nog op de fles zit. Zo net-niet…
Ik vind dat je bij laviesanne overigens wel echt ziet dat ze er veel tijd in steekt. De humor is niet echt mijn smaak, maar je ziet wel dat er echt moeite voor gedaan is

6 likes

Ik vind die gezichtsuitdrukkingen zooo overdreven elke keer, ook op foto’s/thumbnails. :roll_eyes:

2 likes

Ook echt zo’n slok thee nemen met 2 handen helemaal om de mok heen en dan je ogen dichtdoen want genieton.

26 likes

Ja precies en een tijdje had ze dat echt op elke thumbnail, had het hier geplaatst toen haha

1 like

Haha, wat proberen ze hier uit te beelden.

Oooh irriteer me aan alles in deze thumbnail. Die hoofden, de gevlekte muur, de mand aan de muur, dat ‘man!!’ wat ze altijd overal achter zegt in zo’n rare stem. Ugh.

17 likes

Haha geweldig… lijkt alsof ze zwaar strak staan en keihard aan het stampen zijn. Past ook wel bij de titel.

4 likes

Zowel Wil als Tien kijkt alsof ze horizontaal aan het schijten zijn.

7 likes

Ik snap ook niet waar deze vlog over moet gaan op basis van de teksten haha. Zou er dus ook niet op klikken

Gekkies :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

70 likes

Dus als je seks leuker vindt dan boeken lezen moet je naar een psycholoog? Hihaho wat een humor, echt gieren met die vrouwen hoor.

53 likes

Shit ik zou niet kunnen kiezen hoor

gekke meiden

4 likes

Omg ‘kletsgroep’.

6 likes

Stel je voor dat je voor deze humor betaalt :sob:

52 likes

Hi ha ho lekker gek met de meiden 1!1

6 likes

Ze kunnen het beter Kets groep noemen.

Hhhhiiiiiihihihihihiiiii gezellig hè lekkere gekke meidon!

49 likes

Ik moest echt heel erg lang kijken (en uiteindelijk m’n telefoon heel ver weg houden) om te zien dat het iets anders was dan een man die een boek leest. Moet ik nu ook naar de psycholoog?

8 likes