Oh haha!!
Ja ik zou ook zo gaan als het af is!
Op zich wel fijn dat het afgelegen is voor als ze mini Dekmantels willen gaan houden
Ja en zag ook dat ze bruiloften wil houden in de Indian summer style, zal ook wel populair worden bij een bepaalde kring mensen
Ik moet wel een beetje lachen om Elise. Elke vlog zeuren hoe druk ze het heeft met de verhuizing en ondertussen blijven de pakketten met nieuwe prullaria binnen stromen. Nog meer spullen om in te pakken
Elise joanne schrijft: bezorgde zich een half gebroken been… que?
Owww man dit is juist mijn grootste nachtmerrie
Ik snap echt niet wat je met al die rotzooi moet, sowieso al die troep die influencers toegestuurd krijgen. Waar laat je al die meuk?!?!
Zou echt helemaal gek worden van al die troep in huis.
Waarschijnlijk verkopen ze het ook direct weer door, wat moet je er anders allemaal mee?
Wat voor context?
Iets wat Fos deed
Ik zeg ook niet dat die camping of die omgeving niet mooi zou zijn. Maar er komt wel een bepaald soort publiek. Standplaatsen die voor belachelijke prijzen werden verkocht aan yuppen. Volgens mij is er nu een eind gemaakt aan het doorverkopen van plaatsen.
Ha wat een humor heeft die man van haar! Wel wat ongepast (?) maar hi-la-risch.
Nee het concept op zich niet, wel het yuppen publiek dat er waarschijnlijk op af komt met dat gemaakte Ibiza stijltje. Voor mijn dochter lijkt het me heel gezellig. Beetje creatief met workshops etc, ja hoor leuk. Zal ik er uiteindelijk veel geld voor neerleggen en er ook echt naar toe gaan? Nope.
Huh het was zo niet grappig dat ik effe dacht dat ze gewoon echt last had van incontinentie.
Ik snap halverwege al niet meer waarover ze het heeft. Lange lappen tekst met oubollige en vooral overbodige woorden.
Oorschelpen
En. Met vooral. Veel. Punten. Leest echt ontzettend irritant.
Lol ja bij die quote op zichzelf staand denk ik ook que, maar als ik de hele tekst lees snap ik wel meteen wat ze bedoelt.
Ja ik absoluut ook, deed gewoon echt zuur.