Mehh ik vind JolieLot echt leuk om te volgen, maar nu zet ze haar 2 weken oude (halfnaakte) baby in voor spon. Gadver, waarom zou je dit doen?
En ja de vraag is retorisch
Mehh ik vind JolieLot echt leuk om te volgen, maar nu zet ze haar 2 weken oude (halfnaakte) baby in voor spon. Gadver, waarom zou je dit doen?
En ja de vraag is retorisch
Chayna ofzo? Was wel heftig om te zien. Ze toonde echt veel kracht en moed. Bleef rustig onder de omstandigheden.
Channah Koerten is dat
Het vakantiepark wat Rachel en Willem (bijna) hebben gekocht ligt een kleine 15 minuten rijden van waar ik woon. Ik ben erg benieuwd wat ze er van gaan maken. Een collega van mij met de droom om ooit zân eigen B&B en vakantiepark te beginnen heeft het ook bezichtigd en vond het vooral erg gedateerd. Hij wilde er dan gaan wonen met zijn gezin en vond het toch wel afgelegen. Zeker met kleine kinderen. Sowieso is het een plek welke niet met het OV bereikbaar zal zijn. Het dichtstbijzijnde treinstation ligt niet op loopafstand en de dichtstbijzijnde bushalte kan je gebruiken wanneer je een halfuur wil lopen met je koffers.
Een retraite zou ze er van kunnen maken want rust is er zeker, maar een accommodatie welke grote groepen zal trekken denk ik niet. Wil je naar Sneek voor de Sneekweek dan ben je ook al 45 minuten aan het rijden om daar te komen.
In Dokkum en Drachten ben je inderdaad wel zo, 20 minuten rijden, maar daar ben je na een paar uurtjes ook uitgekeken. Een goed restaurant zit niet in het dorp waar de accommodatie staat, een snackbar dan weer wel.
Wel denk ik dat ze mensen zullen trekken alleen al omdat ze âDe Huismutsâ is en ze bepaalde verwachtingen zullen hebben bij de accommodatie. Het zou wel leuk zijn voor de omgeving welke op dit moment een bepaald type toeristen â55+ers met een bootjeâ trekt.
Misschien kunnen ze biodanza gaan geven.
Gat in de markt. Hebben ze hier nog niet in de omgeving.
Echt heel leuk dat die vader daar gaat wonen, volgens mij ligt dat helemaal in zn straatje!
Ik vind het heel tof, echt veel potentie voor een relatief kleine prijs. Denk wel dat het gedateerd is, maar voor de huismuts de ultieme kans want 1) spon en 2) content. Hun kosten zijn dus ook weer inkomen!!!
En die andere man zocht een investering toch? Die zal ook wel wat meebrengen dan?
Ja er moet echt heel veel gebeuren⊠Ik denk voor hetgeen ze er mee willen gaan doen, het niet erg is dat het heel afgelegen ligt & er geen winkels e.d. in de buurt zijn. Dat mensen daar juist voor kiezen. Voor mezelf sprekend; ik was deze zomer op een camping in Nederland, in het bos, waar verder ook echt niks in de buurt was. Maar dat vond ik juist zo fijn (want: zo anders dan in de stadđ). Wandelen, fietsen, bbqâen, zwemmen in hun zwemvijver. De camping had elke ochtend verse broodjes, koffie & 's avonds wat gerechten. Denk dat zij misschien zoiets ook gaan aanbieden.
Daar is Billie-Rose volgens mij geweest. Te zien in Ă©Ă©n van haar vlogs!
Kende haar niet maar heb even op dâr insta gekeken. Past precies in mijn persona omschrijving als je het mij vraagt.
Oh ik vind de punten die je noemt juist positief. Zou juist graag ergens midden in de natuur willen verblijven met verder helemaal niets. Vind het alleen wel belangrijk dat er een goed restaurant komt op het park, maar neem aan dat dat wel op de planning staat. En volgens mij gaat ze ook allemaal activiteiten en events plannen daar.
Het lijkt mij oprecht leuk om met mijn dochter naar dat park te gaan als ik zo lees wat ze willen gaan doen. Workshops, speeltuin voor kinderen en volwassenen haha, jacuzzi⊠Ben echt wel benieuwd.
(Wat ik alleen altijd wel jammer vind is dat het dan in schoolvakanties heel duur is en je het alleen kan betalen als je half september zou gaan.)
Ze zijn ook bezig met tv en dan gaat het vast helemaal hard. Huismuts is goed bezig
Als iets heel afgelegen ligt kun je ook een taxi service aanbieden aan gasten, heb dat wel vaker gezien.
Ik denk dat die camping in Bakkum niet eens zo bijzonder is, maar dat de mensen die er komen zichzelf zo bijzonder vinden.
Je zou maar de lokale dealer zijn in dat dorp
Of een medewerker met een dergelijke handel!
Ik denk eigenlijk wel dat het leuke videoâs oplevert, zoân project. Ik kijk daar veeel liever naar dan naar de dagelijkse huis-tuin-en-keuken beslommeringen van de gemiddelde mommyblogger.
Nou ja en als je een boek kunt uitbrengen zonder enig talent voor schrijven⊠Dan kan dit ook wel. Dream big of zo.
Volgens mij gaan ze er een yuppen park van maken als ik het zo lees
Ik woon hier vlakbij, maar welk strand heb je het over haha? Want dan heb ik dat in 30 jaar nog nooit ontdekt dichtstbijzijnde strand is denk ik Ameland