Mommybloggerstopic #6

Kunnen we deze post als autoreply doen op alle posts van @Wuorvgnitekram en @Dolfijnhond waar zo heftig op gereageerd wordt

3 likes

Ja of dat er automatisch een link komt naar uitleg over white fragility ofzo
Als ik me ooit afvraag of dat bestaat kan ik gewoon in dit topic teruglezen 🥲🥲

3 likes

Ja zo’n melding van “wil je dit echt posten?” Maar dan:
“Have you checked your privilege before you clicked Post?”

15 likes

1 uur les van Mascha voor 999 euro :sob: Daar betaal ik een half studiejaar voor. Ik heb soms het idee dat zij zo succesvol is, mede doordat ze 1 van de eerste beautybloggers/youtubers was, maar naar mijn inziens is ze helemaal niet per se origineel of vernieuwend. Ik vond de stap naar trendgloss en foodgloss, bijvoorbeeld echt goede ideeen, maar daar is nu ook niets meer van terecht gekomen. Als je alleen al naar de titels van haar dagelijkse vlogs kijkt… Ik ben benieuwd wie er 999 euro gaat neerleggen.

4 likes

€99 toch?!

3 likes

99 euro is voor de groepsles, 999 euro is voor een 1-op-1 advies.

1 like

misschien kan ze een boek schrijven over influencer marketing.

10 likes

Maar hoe lang duurt de 1 op 1 advies?

Ik vraag af wat voor baanbrekende marketing technieken je kan leren in uurtje tijd.

1 like

Ja het was zeker succesvol, maar er zat ook best veel potentie in, zoals het hele gloss imperium uitbreiden

Wie denkt nog meer haar vader?

• Ja zeker
  • Mwah ik twijfel
  • Nee iemand anders…

0 stemmers

Het is haar vader! Hij wordt directeur.
Cool.

10 likes

Echt heel leuk ja! Ik weet dat veel hier dit nieuws maar mwah vonden, maar ik vind het echt heel gaaf en ga ze zeker volgen in dit proces. En stiekem ook een beetje jaloers.

1 like

Ah volgens mij vindt haar vader het gewoon super leuk om altijd te helpen met klussen. Ik heb ook zo’n schoonvader die het liefst bij ieder klusje op de stoep staat (waar wij liever alles zelf doen maar ok, soms vragen we hem dan toch maar om te helpen).

5 likes

Is die camping in Bakkum trouwens zo bijzonder?? Met al die influencers die dat zo hypen :sweat_smile:

1 like

Nee is een normale camping die compleet is overgenomen door de yuppen

8 likes

Ff wat anders en weet niet of het in dit topic past maar het dochtertje van Jan dulles van de 3js. Wat verschrikkelijk!! Kreeg een brok in m’n keel.:sweat:

Misschien het boulevard topic? Jan dulles is niet echt een mommyblogger :sweat_smile:
Maar wel echt afschuwelijk ja, bah

1 like

In FF boulevard wordt erover gesproken.

1 like

Even een vraagje, ik ben al aan het terugzoeken maar ik kan het niet meer vinden. Ik zag laatst een filmpje dat hier gedeeld werd, van (ik denk) een mommyblogger die beviel van haar tweede kindje terwijl haar man en eerste kindje ernaast stonden, gewoon in de woonkamer. Weet iemand wie dat was?