Mommybloggerstopic #6

Ik bedoel wel nee. Je trekt het nu heel breed, maar alles wat ik van Dwayne zie en ken past zo niet bij deze sponsoring, dat ik het niet eens serieus neem. Er zijn genoeg mensen die ook een beetje ongeloofwaardig zijn, maar waar ik nog wel het voordeel van de twijfel geef.

8 likes

Maar ook voor jezelf. Als het echt je droom is, dan ga je er toch wonen? Misschien is het alleen een zakelijke keuze, een jnvesterjng, en besteden ze alles uit.

Ik heb trouwens al een paar keer opmerkingen gelezen over een FF docu gemaakt door de huismuts? Kan iemand dat toelichten want ik volg dit topic niet altijd.

Doet mij denken aan een verhaal van Shirley. Ging toen over kaartjes voor een optreden van Anouk. (spon). Zij is al jaren fan van Anouk, maar de kaartjes gingen aan haar neus voorbij omdat een andere influencer meer volgers op Insta had.

Maken wij een docu over haar??

3 likes

Hahaha nee ze ‘grapte’ dat ze een docu wilde maken over ons onder een comment van een insta post waarin we weer eens zwart gemaakt werden. “Een forum speciaal gemaakt om op influencers te haten”

2 likes

Lach je iemand uit die een foutje maakt of wat is die hahaha?

7 likes

Ja vreselijk. Ik heb hem geblokkeerd op insta en toen kreeg ik dat gesponsorde bericht. Hatelijk

3 likes

Nee andersom, maar weet er zelf ook niet het fijne van. Zie dat @Blush heeft gereageerd.

1 like

Oh wow. Ik ben nog niet gevraagd voor een interview! Iemand anders wel al?

Ik lees dit topic bij en ik schrik gewoon van hoe buitenproportioneel fel en naar er tegen @Wuorvgnitekram wordt gedaan.
Niet alleen in dit topic maar bijna elk topic waar ze actief mee post. Echt niet oké.
Ik kan me voorstellen dat je het niet ziet omdat mensen allerlei argumenten verzinnen dat het niks te maken heeft met het feit dat ze een zwarte vrouw is maar ik zie het gewoon gebeuren. Lelijk.

Als je merkt dat je erg sterk reageert op haar neem dan eens een momentje om te onderzoeken waar dat gevoel echt vandaan komt.

20 likes

Ik reageer vaak sterk, als er sterk op mij gereageerd wordt.

7 likes

Je zegt onderzoek waar het vandaan komt maar je hebt eigenlijk al voor iedereen bepaald waar het vandaan komt.

73 likes

Ik zie haar vooral reageren in dit topic en die andere youtube/blogdinges. Maar ik denk dat mensen zich vooral ergeren aan haar manier van reageren? Ik erger me daar aan, maar ben niet actief bezig in die discussies dus zeg niks en scroll verder. Maar zij reageert zelf ook echt fel en heel rechtlijnig en begrijpt vaker een tweede laag in iemands bericht niet (en dat laatste snap ik ook wel gezien zij zelf heeft verteld dat ze autistisch is)

36 likes

Dat mensen overdreven fel reageren, ga ik zeker niet ontkennen. Maar mijns inziens heeft het vooral te maken met miscommunicatie en/of verschillende stijlen van communiceren. @Wuorvgnitekram heeft een hele directe manier van communiceren die mensen blijkbaar in het verkeerde keelgat schiet, ongeacht het onderwerp. En vaak worden berichten over en weer verkeerd begrepen. Hebben mensen bij mij ook zo vaak. En als de toon eenmaal gezet is… tja, maar vind het ook onnodig hoor. Klik lekker naar een ander topic!

28 likes

“het feit dat ze een zwarte vrouw”… Sorry dit vind ik echt niet nodig. Ik lees mensen pittig reageren, niet racistisch! Komaan zeg!

50 likes

Huh? Waar komt dit nu vandaan?
We hebben het over influencer marketing…

4 likes

Ja dat begint mij ook behoorlijk te storen.

14 likes

Als 't aan mijn leven (pre corona) ligt 't paultje, thornbridge, Bossche brouwers of W2

(omg mis dit zo)
Maar ze wonen ook bekant om de hoek bij Buurt volgens mij

Wat zonde dat de overdracht niet meer dit jaar zal zijn. De overdrachtsbelasting gaat volgend jaar omhoog en scheelt gewoon € 25.000 op de vraagprijs :flushed:

4 likes