Mommybloggerstopic #6

Wat ik me vooral afvraag: 4 weken geleden bedacht dat ze een vakantiehuisje willen kopen en dan nu dit als uitkomst. Hoe bedenk je het? :sweat_smile:

Ik zie alleen niet echt voor me hoe ze dit gaat financieren?? ZĆ³ veel geld naast een hypotheek en eigen kantoor. En dan in deze gekke tijden. Die hele verbouwing kost wss ook een godsvermogen. Hebben deze mensen iets met Friesland? Konden ze niet beter een paar huisjes in Brabant zoeken?

En die martijnā€¦ wat moet hij nou met een vakantiepark in Friesland? Willem die de halve week daar gaat zitten, hoe gaat dat uitpakken?

Ik heb zo veel vragen jeetje. Ik moet echt even mijn rust gaan pakken :sob:

14 likes

Is annemerel al een mommyblogger??

Van alles wat het had kunnen zijn vind ik dit wel heel tof! Alleen praktisch gezien snap ik het niet want dan zou ik er ook willen wonen. Wellicht zien zij het puur als een zakelijk project en dus cashcow voor de toekomst? Ik woon er nog geen 20 minuten vandaan, zal vast eens een kijkje nemen in de toekomst :laughing:

1 like

De randstadter in mij denkt alleen maar: omg zo goedkoop.

12 likes

Ik denk wel dat het wel heel pittig wordt voor ze om de halve week gescheiden van elkaar te zijn. Ik zou dan naar Friesland verhuizen.

1 like

Of als er iets is waarvoor je ter plekke moet zijn. Of je moet echt mensen fulltime in dienst hebben die daar aanwezig zijn. Mijn familie heeft 1 eenvoudig vakantiehuisje in bezit voor de verhuur, en ondanks dat de schoonmaak, technische dienst, boekingen en receptie etc allemaal door externe partij geregeld word, moeten ze er toch regelmatig heen om dingen op te lossen/een beetje te checken of alles wel in orde is.

6 likes

Er zijn toch genoeg mensen met een bestaande hypotheek die een zakelijke lening aangaan voor de opstart of overname van een bedrijf?

Het zal vast al een goedlopend gebeuren zijn geweest, ze hebben waarschijnlijk wat eigen geld als startkapitaal en met een solide businessplan ( en dat is voor een knip en plak vakantiepark nou niet echt hogere wiskunde) heb je ā€œzoā€ een zakelijke lening te pakken.

En Friesland. Tja, daar zullen meer betaalbare zaken in dit segment te koop staan dan in de randstad.

What de fuck is dit, die vriend van Manon promoot de NS maar reist nooit met de trein?

8 likes

Heb geen bezwaar, maar vind het beetje ongeloofwaardig en een gekke keus van NS.

39 likes

Ik zag het langskomen en kon ook alleen maar denken: dat was de boyfriend van een influencer maar welke ook alweer. Wist niet dat hij zelf ook influencer was/ in wording is.

Wat huismuts betreft, ik vind het best vet en wel redelijk de hysterie waard. Ben benieuwd hoe ze het opknappen en hoe insta yuppen hip het wordt. Maar
Ik kan me voorstellen dat als ze het goed aanpakken ik er misschien best eens een huisje zou kunnen huren.

1 like

Ik denk dat de knel zit in het feit dat mensen denken en willen geloven dat influencers nog steeds ervaringsdeskundige zijn en producten promoten omdat ze het zelf geweldig vinden.

Die grens zijn we al zo lang geleden over gegaan. Influencers willen gewoon verpatsen. Of dat product nu past bij hen zelf of niet.
Het zijn gewoon doorgeefluiken.

Zoā€™n man krijgt klappen met poen om iets te promoten waar hij zelf geen enkele ervaring of feeling mee heeft.
Het past 100% in de huidige influencer/marketing wereld.
Het maakt geen hol uit wat je verpatst, als je maar hysterisch genoeg doet over het product zal elke lijpo het van je kopen.

23 likes

Haha sowieso bij Buurt want daar heeft ze het voor mā€™n gevoel CONTINU over

Geen gekke keus, gezien zijn following en het feit dat die ongein nu ook door andere media, zoals Linda, wordt verspreid.

1.Nul moeite vanuit NS.
2. ā€¦
3 profit.

En toch komt het op mij over als een mislukte sponsoring. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand bij het zien denkt: ā€˜ja, nu neem ik de trein. Want Dwayne heeft mijn geĆÆnspireerd.ā€™

17 likes

Ik vind het een heel tof project, maar wat een geld en wat moet er nog mega veel verbouwd worden.
Ze zullen waarschijnlijk inderdaad een zak eigen geld meebrengen. Heb geloof ik het verkeerde beroep gekozen.

Sta er wel vaker van te kijken wat sommige IG voor projecten aangaan en dure autoā€™s komen. Wat een geld komt er dan binnen.

Maar marketing is toch juist vaak indirect. Doordat je over de trein en NS leest of op zā€™n minst langs scrollt, wordt er bij veel mensen toch een zaadje ergens in het achterhoofd geplaatst. En hoe vaker dat zaadje wordt aangesproken zeg maar, hoe groter de kans is dat jij zegt joh, laten we eens met de trein gaan (terwijl je waarschijnlijk denkt wat een lekker spontaan en authentiek idee van mezelf)

4 likes

Maar hij gaat zelf nooit met de trein. Ik blijf het een mismatch vinden. Boeit mij vrij weinig dat er een goede marketinggedachte achter zit.

35 likes

Ik snap je! Ik zit zelf ook in die business. Maar er zijn genoeg vloggers die wel met regelmaat de trein gebruiken, dan had ik het een logische samenwerking gevonden. Voor mij komt het over als ā€œHe ik gebruik zelf de trein niet maar hier heb je tipsā€

9 likes

Nee.

2 likes

Wat een gaaf project!

Ik ging op Funda zoeken naar het park en kwam zulke mooie woningen tegen voor 2 ton. Deze randstadter overweegt nu om naar Friesland te verhuizen.

7 likes