Move over, Jennie
Hahaha ja denk het ook. Hebben ze allemaal drone beelden gemaakt, buzz gecreëerd en over 6 weken; sorry financiering niet rond.
Wow, heel vet plan! En prachtige objecten. Wij hebben daar ook eens naar een huis gekeken, ben best wel jaloers!
Ik volg de huismuts niet, maar ben wel heel benieuwd naar hoe ze het naar hun smaak gaan maken
Ja en hoe deze keer!
Maar wel superleuk voor ze. Gaaf project hoor
Maar jongens, die prijs ( jaja, veel geld) is toch een lachertje?!
Zo enorm veel grond en vastgoed. Mijn hemel.
Haha, welkom in Friesland waar je in de hoofdstad een prachtig gerenoveerde instapklare jaren 30 woning met oude elementen en 3 slaapkamers kunt kopen voor twee ton.
Ik snap echt niet dat mensen stuiteren van die prijs
Het is wat mij betreft echt een schijntje voor wat je krijgt en uit kan baten.
Meer dat ze dat kunnen neerleggen of weten te financieren. Het is misschien niet veel voor wat je ervoor krijgt maar objectief gezien is het toch echt heeeeeeeeel veel geld mijn god
Wow, ik vind het eigenlijk de hype wel waard! Wat een project zeg. Kan me wel voorstellen dat dat echt een droom van ze geweest moet zijn.
Kan iemand het bedrag noemen, wil meepraten maar mijn skills laten me in de steek.
Nou dit. Ik ga dit echt nooit in heel m’n leven niet kunnen betalen. En dan ook nog in je achterhoofd houdend dat ze net een duur huis hebben gekocht + verbouwing achter de rug.
Tussen de 1 en 1,5 miljoen
Ohja zoiets had ik verwacht. Maar leuk hoor, kunnen ze veel winst op maken ook… daar kijkt de bank ook naar denk ik. Is een zakelijke lening toch geen hypotheek
Oh Martijn ken ik dan weer wel van gierige gasten! Die zal ook wel geld hebben natuurlijk. Waar in Friesland is het? Wil iemand dat delen haha ben zelf Friezin dus erg benieuwd.
Je moet beginnen met zoeken vanaf 1 miljoen
Gewoon op prijs sorteren en dan van hoog naar laag hahah
Of zoeken op vanaf 380 m2. Wat een prachtige aankoop hebben ze gedaan. Is het geld denk ik meer dan waard.
Ik denk ook wel dat ze hier echt iets moois van gaan maken! Het is nu best wel ouderwets nog qua interieur. Maar man, wat een werk om al die losse accomodaties helemaal te gaan restylen
Tuurlijk.
Het is een goudmijntje. Daar gaat de bank echt wel in mee bij een redelijk bedrijfsplan.