Mommybloggerstopic #6

Het enige wat me mateloos irriteert in die filmpjes is het continue ‘het stel die’ oftewel ‘die stel’

13 likes

Maar wat is de grote uitspraak dan? Het stel uit DB die een vakantiepark in Friesland kocht?

1 like

Dat

6 likes

Het stel uit Den Bosch dat een vakantiehuis gekocht.

Het is “het” stel dus de verwijzing moet “dat” zijn.

Het - dat
De - die

9 likes

Rachel is nooit een expert in spelling geweest. Vervoegingen van werkwoorden gaan ook vaak fout.

2 likes

@monkeyslut Haha ja ik bedoelde meer wat dan de tweede helft van de zin was, ik weet dat het dat moet zijn

1 like

Oh hahahaha :sweat_smile::woman_facepalming:

1 like

ohh denk dat dit wel echt heel mooi kan gaan worden, jammer dat het via igtv gaat

Als mensen een cursus kopen van Kelly Caresse om te leren hoe ze van die Insta Reel filmpjes maken, is alles mogelijk.

7 likes

Heb het vakantiepark net op internet gevonden met de vraagprijs en heb nu zin om in foetushouding in bed te gaan liggen wenen. Ik doe echt iets verkeerd in het leven. :sweat_smile: Ik heb niet eens de ambities om ooit een vakantiepark te runnen maar dat zij dit kunnen kopen (hoewel de financiering nog niet rond is) en dan ook nog wild kunnen verbouwen en dan daarna waarschijnlijk voor jaren volgeboekt zitten door de fans van de Huismuts word ik wel echt een beetje jaloers van haha. Vind het wel vet dat ze dit soort dingen gewoon hoppa doen.

6 likes

Oh ik ben benieuwd, is link delen toegestaan nu het niet gaat om privé huis / adres?

Geen idee maar ik ga het niet delen. Even zelf zoeken, is echt niet moeilijk. :wink:

2 likes

Oh wow inderdaad. Dat is een beste prijs!

Ok nou ik vind dit wel de hysterie waard hoor haha. Past ook wel een beetje in haar stijltje om het zo dramatisch aan te kondigen toch? Ik vind de energie waarmee zij hun leven leiden wel inspirerend :innocent:

1 like

Ik denk dat je hier wel echt iets heel tofs van kan maken en het qua inkomsten ook echt heel interessant kan zijn. Maar jemig jongens wat een project. Alles verbouwen (en dat is veeeeeeeeeel), en dan nog de dagelijkse gang van zaken daar als er gasten zijn…

Maarja er zal ongetwijfeld genoeg gespond worden

2 likes

Ik kan m niet vinden hoor, hoe weet je welke het is? Welke zoekterm moet ik gebruiken?

Btw ik snap niet dat je zoiets met zoveel bombarie aankondigt terwijl de financiering nog niet rond is. Als je er dan zo’n ding van maakt, doe dat dan pas als het echt rond is maarja mijn mening🤷‍♀️

Ik denk dat de kans dat de financiering rond komt wel aardig groot is als ze het zo groots aankondigen.

haha ja ik had het natuurlijk al zelf geprobeerd te zoeken, maar gebruik denk ik niet de goede zoektermen want kan het niet vinden.

Je moet gewoon even zoeken op Fu.nda

:scream: Gevonden. Oh damn. Alleen al die prijs en dan nog verbouwen?