Mommybloggerstopic #6

Komt… mijn droom uit??

64 likes

Ben wel heel benieuwd naar het proces en hoe ze het gaan doen. Kan heel tof worden. Vraag me wel af hoe ze het in de praktijk gaan doen. Denk dat het heel lastig is om ver je eigen onderneming te wonen en een gezin te runnen

1 like

Ik ben wel heel benieuwd naar het proces en eindresultaat. Zie het mezelf alleen niet snel boeken omdat ik niet zo fan ben van parken en liever na.tuu.hui.sje boek

Ben wel benieuwd hoe makkelijk je zoiets kunt financieren via een bank. Had zelf altijd het idee dat je daarvoor toch veel eigen geld moet hebben los van een goed business plan

1 like

Hahaha het duurde echt even voordat ik begreep wat hier stond

4 likes

Iets anders kan ze niet, dus ben bang dat dat het wel gaat worden! Misschien nog met een glimmend danwel panterbehangetje hier en daar!

3 likes

Oja, “daar gaat ze echt goed op” !

3 likes

Nog even fixen dat een hipsterfestival daar wil komen en iedereen, die niet in gehuurde tipi-tenten wil slapen, bij haar terecht kan en de droom is compleet. Allemaal in polonaise de randstad uit.

Ja, sluit ik me bij aan! Ik vind het ook leuk en ook meer op vakantie gaan dichtbij huis stimuleren een heel goed idee. Zelf ben ik dit jaar ook veel vaker een weekendje weg geweest in Nederland dan ‘normaal’ en echt mezelf verwonderd over hoe mooi Nederland eigenlijk is.

1 like

Yep, hier ook noodgedwongen in NL op een heel kleinschalige natuurcampinkje, maar vond het echt fantastisch.
Wat Rachel nu gaat doen is echt een stille droom voor mij hoor, vind het gebied ook erg mooi.

3 likes

Ik las Willemijn en Martine :laughing:

71 likes

Hahaha ik ook :laughing:

Zullen ze dan ook gaan verhuizen naar Friesland?

HILARISCH

Dit heb ik ook haha, wilde dat net komen posten. Zal die post nu te druk bezocht zijn? Want andere filmpjes kan ik wel gewoon zien op haar profiel

Wel supergaaf. Ik zou zo met haar willen ruilen. Hopen voor hun dat de financiering rond komt.

Tussen Dokkum en Drachten

1 like

Ah het is wel heel tof. En fijn dat ze niet op Bali gaan zitten dat was me te hipster. Als ik influencer moneys had, had ik zeker ook de stap gewaagd voor zoiets!

Dat gaat wel echt lopen, zeker als het hip stijlvol is en we nog niet ver kunnen reizen.

Ik kan het filmpje alleen nog niet zien, insta crasht meteen

Ik vind het ook wel tof wat ze gaan doen, maar ik kan zooo slecht tegen die opbouw van de verassing. Ik ga dan allemaal rare dingen denken en dat gevoel haat ik echt.

Ze zaten vannacht zelfs in m’n droom. Dat we bij dezelfde supermarkt en cafe waren :woman_shrugging: