Mommybloggerstopic #6

Wow, Huismuts taking spon mogelijkheden to the next level. Wat doe je als je niet meer ieder half jaar kunt verhuizen/van interieur switchen? Je koopt een vakantiepark. Kom er maar in Karwei!

78 likes

Ik vind dit wel vet hoor. Ga haar in ieder geval zeker weer volgen nu. Echt een mega spannende stap zeg!

2 likes

Jaa dat denk ik ook, hoor! Maar ben dus benieuwd hoeveel procent daarvan voor de huismuts komt

Oh lijkt me juist heel leuk om dat opknap proces te zien!

2 likes

Nou dit was in elk geval raak :grin::grin:

25 likes

Ik vind het eigenlijk wel iets positiefs! Want meer vakantie in eigen land/ minder vliegen/ verre autoreizen moet wel meer de toekomst gaan worden en ik vind dat zij haar bereik daar nu goed voor gebruikt. Daarnaast vind ik het ook beter om minder ‘ketens’ (TUI all in, Landal, etc) te steunen en iets een eigen karakter te geven wat minder 13 in een dozijn is en beter bij de omgeving past. Sowieso fijn om nieuwe initiatieven te zien in deze tijd die meer mensen ten goede kunnen komen en die wel coronaproof kunnen zijn ipv die individuele en elitaire onzin als dure auto’s, Bonaire en Dubai. Dat kennen we nou wel.

Moet er wel bij zeggen dat ik hun niet zo goed ken en niet actief volg dus misschien zit ik er naast met mijn naĂŻeve voorspelling, maar ik ben positief verrast.

32 likes

Ja kunnen we de gentrificering niet binnen de ring houden? :pleading_face:

(Verder eens hoor, minder Bali en meer dichtbij huis vakantievieren is zeker niet slecht)

Wacht. Gentrificatie* bedoel ik, zo heet het hé?

5 likes

Ik vertel dit tegen mijn vriend, zegt ie: ‘hey leuk! Kunnen we best een keer heen, gaan we lekker Friesland ontdekken.’ Haha huh?

23 likes

Ik verheug me iig wel op de vlogs als ze niet heel hysterisch zijn. Soort ik vertrek in eigen land

3 likes

Eigenlijk moeten ze dit niet zelf vloggen, want dan komt er weer niets van terecht

1 like

Wat betekent dat?

Ik las verkeerd, 90 bedden staat er

1 like

Dat was toch het aantal bedden, niet het aantal huisjes?

1 like

Hahah jezus ik dacht dat “60-90” een kenmerk was :joy: Sorryyyy

1 like

Ja nee sorry :joy: overigens klinkt 90 bedden heel dramatisch, maar t zijn een paar huisjes en volgens mij b&b/appartement ruimte. Ben benieuwd hoe t gaat worden :blush:. Tis wel een flink eind weg van Amsterdam :wink: maar wel een mooie omgeving

4 likes

Maar je kent het park dus? Wel potentie? :slight_smile: Op de beelden ziet de omgeving er lekker groen uit

Mooie omgeving inderdaad, maar er moet nog wel veel gebeuren. Leuk project! Dat ze zo’n 2e hypotheek kunnen krijgen, of werkt dat anders voor een park. Wat een geld

Zitten ze daar volgende zomer met alleen maar 60+ ers omdat dat de enige groep is die al is ingeent :joy:

17 likes

En wat denken we er nu van?

• totale anti-climax
  • fantastisch nieuws en de hysterie waard
  • niet superboeiend maar wel ok

0 stemmers

2 likes

Ik hoop dat ze het niet inricht in terracotta kleuren en mapangpanggras.

15 likes