Mommybloggerstopic #6

Ja en het gaat over ‘dat stel’ uit Den Bosch. Dus moet wel beslaan op hun beiden.

Nou ze hebben wel geluk met alle speculaties en commotie. Haha laten we hopen dat er morgen écht leuk en verrassend nieuws komt itt van die suffe samenwerkingen (spon) of launches van hun al bestaande bedrijven

ja ik denk eigenlijk ook iets van een B&B, waarbij je dan kan overnachten in een door huismuts gestyleerde kamer. kan ik iets winnen nu?

1 like

Nou jongens zijn we er klaar voor?!?

jeetje wel gaaf zeg, en gedurfd! weet zeker dat ze er iets tofs van gaan maken.

1 like

Wow!

Haha moet wel lachen om dat filmpje. De dramatische montage :joy::joy:

3 likes

Oké, wel chill dat ze Friesland glam genoeg vinden. Zijn wat minder vliegreisjes per jaar dan Bali.

19 likes

Wow, 4 weken geleden hadden ze een idee voor het kopen van een vakantiehuisje en nu hebben ze dit

2 likes

Net zoals dat Rachel hoopt op een docu over dit forum hoop ik nu ook op een docu over dat vakantiepark!

6 likes

Wat supergaaf zeg!

‘natuurlijk gaan we een serie maken voor online/tv’ please no

1 like

Oh ik vind dit wel heel leuk, beter dan iets op Bali. Lijkt me wel vreselijk als dat park dan straks helemaal volgeboekt is door fans die zich precies zo kleden als hen haha. Soort commune dan :grinning_face_with_smiling_eyes:

55 likes

Wel benieuwd in hoeverre volgers echt de stap zullen nemen om te boeken in de hoop hun idolen te spotten

Krijg je straks zo’n systeem als die camping in Bakkum waar ze zitten, dat je moet solliciteren om een plekje te krijgen lol

13 likes

Er waren er zat die na hun ook een caravan wilden op Bakkum :wink:

1 like

Ik denk niet perse om hun idolen te ontmoeten, maar ik kan me zeker voorstellen dat er best veel vraag is naar een soort van “hip” vakantiepark. Zeker als je ook ziet hoe populair die camping in Bakkum is.

15 likes

Haha vet random dat hij erbij zit. Nou ja, voor hun waarschijnlijk niet want ze zullen elkaar wel kennen maar ik dacht echt huh

1 like

Haha ja. Al kan ik me niet voorstellen dat ze dit echt gaan runnen? Dat is toch vet onpraktisch met je kids in Den Bosch? Ik denk dat ze dit gewoon zien als een tof project, leuk om in te richten en te delen… het succes van kopen zonder kijken (waarbij iedereen vooral kijkt voor de transformatie) zal ze vast ook niet ontgaan zijn.

En daarna gewoon verkopen of uitbesteden. Slim wel om je influencer moneys zo te investeren.

13 likes

150 likes

Ik neem aan dat ze dit zeker niet dagelijks gaan runnen inderdaad, dat is erg onpraktisch met je leven in Den Bosch.

Het is een slimme investering idd want een hip vakantiepark wordt wel geboekt denk ik.

Zoals ik begrijp doen Willem en Martijn de verbouwing, zij de styling, en dan ga ik er vanuit dat ze het runnen er van overlaten aan iemand anders en zijn ze enkel de eigenaars ‘op papier’. Gezien je anders 24/7 op een vakantieparkje in Friesland moet wonen en dat zie ik ze niet doen.

3 likes

Die arme vader van Rachel, kan ‘ie weer aan de slag

59 likes