Mommybloggerstopic #6

Haha dit vind ik zo grappig:

74 likes

Ik vind het zo grappig om haar vlogs te zien. Ik ben in dezelfde stad opgegroeid en heb in de klas gezeten met haar schoonzus. Elke keer herkenning.

Maar denk bij haar echt een combi van geld, spullen gekregen en nesteldrang.

Edit: filmpje afgekeken, maar het viel toch mee? Veel mensen hebben een wieg in de babykamer, een co-sleeper in de oudersslaapkamer en een box in de woonkamer? Enige was dat beweegding extra.

Ach ja Mascha heeft 6 kinderwagens. Dan valt dit nog mee.

10 likes

Morgen jongens

5 likes

Zou het morgen echt komen? Of morgen weer een “spannend… teaser… we zeggen niks!!! Ga maar verder raden whoeeee” video

Hoop morgenvroeg, zit hier zelfs insta voor te verversen.

2 likes

Het is sowieso iets commercieels van de Huismuts denk ik. Anders melken ze het niet zo uit om aandacht te genereren.

18 likes

Ja, sowieso iets waarmee ze geld kan verdienen.

2 likes

Misschien is ze wel gevraagd voor een tv programma. Dat is natuurlijk super spannend, maar ook super gaaf.

1 like

Hahaha de hype is real!!

notificaties inschakelen!

Ik irriteer me echt aan mezelf dat ik net haar insta opzocht om te kijken of al iets bekend is. Echt de ramptoerist in mij die in al dat opgejut van ze trapt :rofl:

6 likes

Pff ik krijg tiktok vibes met wacht op deel 2… En dan zo’n anti climax bij deel 2…

1 like

Ik ben ook heel nieuwsgierig. Ik denk doordat ze zeggen: dat stel uit Den Bosch, dat het iets is wat ze samen gaan doen en niet in Den Bosch. Maar wat?!?

Wees gerust, het zal hier wel genoemd worden, dus dit topic volgen is genoeg! Zo doe ik het ook :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 likes

Ja het is wel opvallend dat ze Den Bosch zo specifiek benoemen

1 like

Ik hoop dat ze mee doen aan temptation Island

29 likes

Of iets op een waddeneiland? Vlieland is nu toch ook helemaal hip.

1 like

Misschien is ze wel de nieuwe toevoeging aan het stylisten team van VT Wonen?

Nah ik ga toch voor de optie van @Nani dat ze een familyproof hotel openen en als stel daar samen in gaan werken oid.

1 like

Ik denk ook een hotel! Gekocht of overgenomen oid.

2 likes