Mommybloggerstopic #6

Ja precies. Lijkt me wel wat voor hun. En leuk ook trouwens!

1 like

Corona bestaat toch niet in influencerland

Volgens mij ‘kost’ een stuk land op Bali niet zoveel, of nemen ze iets over van iemand die daar ( treurig) genoeg failliet is gegaan.

En dan maken ze er een soort family friendly resort / b&b van.

Jemig wat een spektakel maken ze er van.

Ze hebben iig voor elkaar dat het flink over ze gaat :stuck_out_tongue_winking_eye:

17 likes

Ik denk dat ze een interieurcursus gaat geven Ăłp Bali.
Dat je daarheen moet vliegen zegmaar

2 likes

Oeh dit zou het wel eens kunnen zijn. Goede gok

Godsamme het werkt dus gewoon ook he. Dat we hier met z’n allen zitten te gissen en gokken.

17 likes

Oh please ik hoop op een Ik Vertrek waarin dan blijkt dat behang bij elkaar zoeken en iets met een hotel doen niet voldoende skills zijn om oa een volledige riolering aan te leggen :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

49 likes

Maar zoiets laat je toch niet op die manier aan familie en vrienden zien met dan vervolgens reacties zoals die van hun die in de video te zien zijn? Of wel?

Sgat, het zijn influencers, alles kan.

10 likes

Ze blijven me verbazen.

Ik denk een huisdier: hondje.

Maar Bali is toch gesloten voor elke toerist nu?

Denk dat ze dat zelf omschrijft als ‘werken’ :wink:

1 like

Ik ken meerdere mensen die er nu sinds oktober en november zitten. Gouden business; Paar honderd euro overmaken en je bent ergens in “dienst”, negatieve coronatest overleggen en de weg naar Bali is vrij.

Ja, denk ik nu ook!

Ik tel 3 wiegjes, een box en een bewegend ligstoeltje in deze video. Je zou bijna denken dat ze drie baby’s hebben gekregen ipv Ă©Ă©n :scream: ze hebben ook echt veel dure / high-tech spulletjes, zou dat ook allemaal gesponsord zijn of hebben ze gewoon geld teveel? Ze benoemt alleen specifiek een samenwerking met maxicosi geloof ik.

Wel een mooie babykamer, erg beige allemaal haha maar dit is een van de weinigen waar ik het wel mooi vind.

5 likes

Wauw meen je dat, waarom willen mensen altijd de mazen in de wet opzoeken

Denk trouwens niet dat ze gaan emigreren gezien Pip toch net naar school gaat hier in NL

Geen woord aan gelogen helaas

1 like

Oh man ik zat me hier ook echt over te verbazen. Ik denk echt de combinatie nesteldrang/zwangerschapshormonen en geld als water, misschien had ik met hun budget wel hetzelfde gedaan tijdens m’n zwangerschap. :woman_shrugging:
Vraag me af van hoeveel ze achteraf zullen denken ‘was toch niet zo nodig’, ik had het al zoveel met mijn basic uitzet haha.

1 like