Maar dan wel lopen zeiken over in wat voor krot je kind gaat wonen
Ja echt vreselijk denigrerend.
Ze omschrijft hem sowieso alsof hij te dom is om de dag aan te kijken. Hij kan echt niets, zo lijkt het.
Dit soort geintjes zouden mij een fikse familieruzie opleveren.
En dan die reacties over hoe mooi ze het beschreven heeft
Oja dat dacht ik al, reacties staan zeker vol met hartjes en âzoooooo herkenbaar!!!â âWat mooi geschreven!!!â*
*sukkels, youâre all part of the problem!!
Toen ik deze foto zag, flitste PapaSjenkie door mijn hoofd
44 zag ik net toevallig toen ik op haar Instagram keek. Nog nooit van gehoord, maar moet natuurlijk wel even zien waar het over gaat hier
Nee 44. Ik las net nog een post over haar laatste zwangerschap waarin dat staat. Maar ze weet nog niet 100% zeker of dit de laatste was. Wow.
Overigens vind ik haar verder ook wel een leuk mens. Lekker nuchter en make-uploos, ze rijdt motor enzo. En haar man is volgens mij een schat!
Ben wel benieuwd naar hun deelname in âwaar doen ze het vanâ, iemand gezien?
Edit: haar manier van schrijven komt misschien voor sommigen liefdeloos over maar ik hou daar wel van, althans ik vind het wel een goed teken als gezinnen zo met elkaar om kunnen gaan, maar misschien ben ik verknipt ik heb minder met het zoetsappige van bijv EliseJoanne.
Het is prima als je binnen het gezin tegen je volwassen kind wil zeggen dat hij niets kan en in een krot gaat wonen.
Ik snap niet waarom dat online moet. Ik ga er maar van uit dat ze dit met hem overlegt heeft, maar ik flikker niet van mn stoel van verbazing als dat niet zo is.
Aah thanks voor de verbetering! Ik houd er ook van hoor! Gewoon andere manier van met elkaar omgaan en haar schrijfwijze is altijd sarcastisch, ik kan het wel waarderen (los van het feit dat ik het dan weer niet tof zou vinden als mn eigen moeder dat zou doen, hypocriet I know)
Ja ik ga daar ook wel vanuit eigenlijk. Anders helemaal mee eens.
Dat lees ik ook in de reacties⊠En ze heeft dat blijkbaar destijds in haar stories uitgelegd hoe het zit. Heeft iemand dat gezien of staat dat nog ergens in de highlights? Ik ben wel benieuwd waarom een moeder haar kind in een uitgewoonde grot laat wonen omdat hij 21 is en zogezegd niet meer thuis âmagâ wonen. Wat heeft hij misdaan denk ik dan.
Ja hallo dr moet wel ruimte komen voor nieuwe babyâs hĂš
Ik ben een paar highlights langs gegaan maar toen had ik geen zin meer haha. Heb t niet direct kunnen vinden
Ik snap op zich wel dat je met zoveel kinderen op n gegeven moment wil dat je kinderen uit huis gaan. Ook met weinig kinderen snap ik dat trouwens haha. Maar goed aan de andere kant, zij kiest er zelf voor om non-stop babies te maken, dan moet je ook accepteren dat die kids er voor de rest van hun leven nog zijn en dus ook lange tijd afhankelijk van jou zijn. Ook als ze volwassen zijn en de schattige baby-fase allang voorbij is.
Toevallig heb ik het programma vorige week gezien. Ik vond het wel een leuk programma, maar haar zoooo irritant! Ik wist niet dat ze zo bekend was op Instagram.
Pffff wat post zij veel!
Ja ik snap het ook wel, dat je je kinderen voorbereidt op een zelfstandiger leven vanaf 21 jaar. Maar dat het dan niet Ă©ven kan wachten tot hij een normale plek heeft gevonden vind ik wel zielig. Hopelijk is haar omschrijving van een uitgewoonde grot overdreven en is het gewoon een lelijk ouderwets studioâtje maar wel schoon en geen schimmel of ongedierte ofzo.
Was gewoon een normaal flatje zag ik
130.000 per maand???
Ja, is een gezin met een hele keten restaurants, hotels, etc, dat zal wel veel geld in het laatje brengen. De vader werkt 24/7 zodat hij zoveel mogelijk kan verdienen. Ik heb ze al in meerdere tv-programmaâs over geld voorbij zien komen, volgens mij wil papa erg graag laten zien dat hij het gemaakt heeft haha.
Ik zou mijn moeder voor straf in een superslechte bejaardenhut douwen (als ze oud is) als ze zulke dingen over mij op social media zet.