Love het dat je ook die giraffe onherkenbaar hebt gemaakt
Geen genante dingen? Hoevaak heeft zij al geen stories geplaatst dat Anna zo veel huilt en weet ik het wat allemaal. Oke geen poep/plas verhalen maar alsnogâŠ
En ik volg haar niet eens haha.
Ja dat klopt maar ik vind er toch een verschil in zitten tussen elke foto (en campagne) met je kind zichtbaar in beeld / op de foto of meer zoals Monica Geuze, Romy Boomsma en Nicolette van Dam doen.
Hoi allemaal, volgen jullie ook Annemarie Geerts? Ik ben haar gaan volgen na het zien van het programma âwaar doen ze het vanâ. Ik vind grote gezinnen erg leuk om te volgen, ik volg een aantal Amerikaanse vloggers maar dit is het eerste Nederlandse gezin, tips voor andere leuke grote gezinnenaccounts zijn welkom :).
Hi Annemarie bedankt voor je bericht. We zijn niet van plan om je te gaan volgen NAV schaamteloze zelf promotie onder een andere naam. Prettige voortzetting!
pardon? ik ben echt niet Annemarie hoor. Ik ben hier gekomen na aanleiding van een aflevering van Boos over Annic en heb nog niet meegeschreven.
Hahaha ik denk niet dat dit Annemarie Geerts is want zij deelt nog 1000x meer dan de andere moms die hier besproken worden en het is inmiddels wel bekend hoe we hier daar tegenaan kijken.
Ik volg haar inderdaad, niet heel intensief, en vind haar wel leuk. Maar schrok pas wel van al die stories TIJDENS de bevalling en ook direct daarna. Bizar. Why?
Alles voor de followsssss en de moneyzzzzz!
Ik volg ook nog kim_mamavan8kindjes, ook een fascinerend groot gezin met ook nog eens veel ârugzakjesâ. Wordt ook enorm veel over gedeeld. Eerst vond ik dat smullen maar door dit forum ben ik er wel anders naar gaan kijken.
Dit is dus precies wat Annemarie ook zou zeggen
Geen idee, zolang volg ik haar nog niet maar het lijkt mij niet een persoon die undercover op een anoniem forum zou gaan schrijven om zichzelf te promoten. En ik denk dat ze op dit moment nog op de bakfiets zit, maar goed, denk wat je wil.
Met ingemarieke, de bamboekast en de gezichtpads tegen rimpels die een forumtrend waren zonder dat iemand het wist was het errrug duidelijk dat het niet oprecht was (shout out als je meer dan alleen dit topic leest!)
Maar ik denk in dit geval dat @Jordany gewoon mee wil kletsen, dus welkom!
Ik kan heel dje Annemarie niet vinden ?!
Ik ook niet, lol. Ook nog nooit van gehoord tbh
Weet niet of dat aan mij ligt, maar kan haar nog steeds niet vindenđ
Haha ja dit had ik ook, uiteindelijk via Google gevonden en toen ik daarna nog eens zocht op voornaam + achternaam op insta stond het account helemaal onderaan. Nog een beetje aan de exposure werken dus
Ik kijk nog wel eens een vlog van Inge Marieke door dit topic (donât judge ) en ze lijkt me echt heel lief en aardig. Ik zou haar wel als vriendin willen
Oh wow die bevallingsstories incl doorknippen navelstreng zijn ook nog eens opgeslagen onder highlights, voor het geval er tĂłch nog een paar mensen waren die dat intieme moment nog niet meebeleefd hadden.
Echt hĂłe denk je daar op zoân moment aan ook?
Ik volg haar kennelijk dus
Die maakten de naam van hun kindje toch al bekend voor ze was geboren?