Ik heb wel eens periodes dat mijn vriend echt goed gaat op het idee en dan zegt zijn moeder iets en dan denk ik NEE NIET ZO DIRECT DAAR GAAT MIJN PROGRESS
Over dat zoon-dochter. Wij maakten op de verjaardag van mijn vriend vorig jaar bekend dat we een zoontje mochten verwachten, eindelijk na een kinderwens van 2 jaar. En toen zei de vriend van een vriendin dat hij ook graag een zoon zou willen in de toekomst. Toen zei ik gekscherend tegen hem dat die kans wel groot is aangezien hij uit een gezin met 3 jongens komt (dat is het fabeltje, bedoelde het niet serieus), zegt mijn vriendin zo: ‘ohh nee dat hoop ik écht niet hoor!!’
Ik vond dat zo stom, want wij waren aan het geinen maar zij was hartstikke serieus.
Mijn man, trotse vader van een dochter, wil heel graag dit shirt:
(Is van Kobe Briant geloof ik, maar hij vond hem vooral stoer.)
@Tunnelvisie omg hij kan bijna op deze lijst:
Haha nee grapje hoor maar het is tegenwoordig natuurlijk wel meer dan gemiddeld!
Hahaha ik zei ook bovengemiddeld veel, niet schrikbarend veel😝.
Alhoewel de meeste mensen reageren met OmG wAaR lAaT jE zE aLlEmAaL alsof we een kelder vol gegijzelden hebben. Tegenwoordig wil men dat je 1, 2, misschien 3 kinderen hebt en daarna is het klaar hoor.
Toen we aankondigde dat ik zwanger was van onze tweede zei z’n zus: Jezus maar hier na ben je wel klaar toch!
Nou nee speciaal voor jou per ongeluk nog eentje gemaakt.
Deze pagina is echt fascinerend haha. Een stel met 69 kinderen, hoe dan?!
Er zit ook een vrouw bij die 15 drielingen kreeg
Of moeder en dochter die allebei 10 tweelingen kregen
Jeetje die lijst. Die vrouwen plassen vast de hele dag in hun broek.
Wow die lijst🤯
“ Houben was Europe’s most prolific sperm donor. He advocates the use of natural methods.”
@soleado omg ik open nu dat tabje. 16 tweelingen, 7 drielingen en 4 vierlingen. Hoe overleefd je lichaam dat? Tussen 1725 en 1765 ook nog, dus ook allemaal natuurlijk lijkt me? En 67 vd 69 kids hebben de eerste kinderjaren overleefd, dat is ook bizar hoog zeker voor die tijd. Wow, was dit een soort supermom ofzo? Echt zoveel vragen
En van de 52 die er in het totaal werden geboren maar liefst 49 jongens.
Echt zo fascinerend deze pagina.
Ik zie dat die Jan Karbaat er ook tussen staat. Paar jaar geleden las ik dit artikel, echt sick inderdaad hoeveel die kinderen op elkaar lijken: https://www.nrc.nl/nieuws/2019/07/04/de-kinderen-van-karbaat-a3965797
edit: damnit, linkje werkt ook niet in incognito modus
edit 2: hier de afbeelding, in mijn herinnering leken ze meer op elkaar haha
Van Houben is een x een documentaire gemaakt. Erg interessant om te zien. Was destijds terug te kijken via YouTube of iets als NPO gemist.
Ff gezocht: https://www.2doc.nl/documentaires/series/dokument/2012/man-met-100-kinderen.html
Ah jammer, niet meer beschikbaar…
De terugblik kun je nog wel kijken: Bekijk NPO Doc op 2: De man met 100 kinderen op https://www.npostart.nl/VPWON_1245198
Deze post heb ik even opgeslagen, ben benieuwd!
Tien is weer aan het dansen in d’r stories. Kan er niet naar kijken maar blijf daardoor toch kijken
Ah ik vind het wel tot dat ze het durft/doet. Maar ik moet toegeven dat ik er ook een beetje plaatsvervangende schaamte door voel. Zou het zelf nooit durven.
Hmm heb de foto ook opgezocht - iets in gezichtsvorm en neus/vorm ogen? Haha klinkt alsnog heul generiek
Ik ging even kijken bij d video van Annic. Teller staat nu op 1,7k duimpjes omlaag.
Zou ze dat nou goed praten voor zichzelf met “zie je, ze zijn gewoon teleurgesteld dat ik stop met vloggen”