Mommybloggerstopic #4

Volgens mij is het hier al vaker gezegd maar ik vind die blonde (Scarlet?) van ikvrouwvanjou altijd zó naar doen tegen die met het bruine haar (Joyce?). Als ze een keer lief voor haar is dan is het alleen in de vorm van een ontbijtje of cadeautje ofzo. Ik zou helemaal gek worden als iemand de hele dag zo kritisch op jou als persoon is en dat is dan je pártner nota bene.
Nu bijvoorbeeld weer in die storys, ze had een zwembadje en pratend boek gekocht en het wordt weer afgezeken x1000. Maar ook in de vlogs vaak echt op de persoon.

6 likes

Ik vind dat je wel heel kritisch bent hoor, het verschil tussen 30cm of 1.5 meter is ook superonduidelijk toch? En zo’n meet&greet is superbelangrijk, heel logisch dat ze dat op deze manier door laten gaan. En ze zien verder alleen elkaar! En familie. En misschien wat andere vriendinnen. Moet kunnen toch. :lying_face:

Wat zien de ogen van Martine er trouwens anders uit in haar stories? Zou dat door de makeup komen?

Haar boodschap dat je geen beha aan hoeft te doen met dit weer als je dat niet wilt, ook al heb je grote of hangende borsten, vind ik trouwens wel goed. En het beste is nog wel dat er geen “los in het hok :crazy_face:” bijstaat maar ze het gewoon volwassen brengt

9 likes

Jaahahaa zie je nou wel, allemaal jaloezie! Krabbenmand!

Edit: bij nader inzien kon dit bericht wel korter.
MAND!

22 likes

Hmmmmm valt toch wel mee? Tenzij ze nog eigen instas hebben waarop meer te zien is. In deze story vind ik het niet super opvallen in elk geval. Boekje is trouwens denk ik niet eens gekocht maar gekregen. Elise joanne loopt ook de hele tijd met dat vtech speelgoeg

1 like

Valt me ook zo op. En zielig voor H dat hij gefilmd wordt terwijl hij een ongelukje heeft…

5 likes

Nou dit precies dacht ik ook. Terwijl zij een hele blogpost hebben geschreven over dat ze de privacy van hun kindje wilden waarborgen etc. Ik vind het echt raar om zoiets op instagram te zetten. Sowieso al, maar al helemaal als je veel volgers hebt. Kan me er helemaal over opwinden, hij heeft hier geen toestemming voor gegeven…

5 likes

Goed voor de privacy :stuck_out_tongue_winking_eye::tipping_hand_woman:t2:

2 likes

Pfff ik snap echt niet dat dat soort dingen op insta moeten :rage: (enne los daarvan door een zwemluier komt plas ook gewoon hoor).

3 likes

Woow, ben even gaan kijken maar inderdaad, wat erg… :frowning:

1 like

Huh. Wat eh… bijzonder…
Beetje sneu idd :cold_face:

Hoe heet die groep?

Business babes!

Oh wacht even daar ben ik ook nog lid van (heb die groep alleen op stil enzo staan). Even meegenieten hoor, brb

Edit: zoveel reacties ook in korte tijd, bizar.

1 like

Ik keek erg uit naar de nieuwe vlog van Annic maar helaas staat er niks online. Ben zo benieuwd hoe het ‘achter de schermen’ met haar en Linda gaat nu.

Alsof ze dat zou vertellen hahaha, hooguit dat ze zúlke lieve reacties heeft gekregen, níet normaal!

14 likes

Iemand die Liza Chloe volgt op Instagram? Ze is zwanger en plaatste gister haar ‘gender reveal’ op stories en die reactie van die vader :joy: vraag me overigens wel af of hij dan dit had gehoopt of dat de reactie bij het andere geslacht ook zo was geweest haha

Ik vind haar stijl zo leuk !

En ja ik denk dat ie met een meisje ook zo blij was hahaha.

Hahaha dat idee heb ik ook wel, heerlijk uitbundig wel!

Als t enkel deze story was niet nee. Maar ik krijg dat gevoel in vlogs wel vaker.

Is er eigenlijk iets op de insta van ivvj gezegd over dat er geen vlog online staat?