even wat drinken pakken:
Waar zien jullie die betonnen tuin dan? Ik kan het niet terug vinden en wil ook zeuren
Moet nog aangelegd worden maar ze deelde beelden van haar tuin met hun plannen en meteen een heel verweer waarom ze enkel tegels wil en geen commentaar hoeft.
gewoon beetje naar boven scrollen, op het moment dat je denkt “wow wat een grote badkamer”: dat is de tuin van martine
Hahahahaha Die cherry tomaatjes had ik nog niet eens gezien. Wie bedenkt dat nu? Zo duidelijk dat dit alleen voor de foto is en ze er geen 5 seconden over nagedacht hebben.
Omg ik hoopte dat dat gewoon slechte voorbeelden waren Zo lelijk
oh oeps dat zou ik niet weten! misschien wel
Dat is niet de tuin van Martine, in haar stories liet ze zien dat haar tuin aan de achterkant grenst aan het water.
En die tuinen uit de foto’s hebben allemaal verschillende schuttingen, tegels en omringende huizen verschillen dus dat lijken me voorbeelden.
Ik weet niet wie dit is, maar welke simpele ziel zet een niet eens goedkope fles rosechampagne in augustus in de volle zon zonder koeler buiten. Maakt me boos.
Wat is er dan mis met je.
En lekker voor de kinderen een knalheet glas limonade.
Plus ónder de barbecue! De veiligste en handigste plek om je glas bij te vullen.
Lol die hele ananas tussen de paprika’s is ook wel redelijk random
Ik heb een mening over de Wil en Tien meetup. Ze zeggen zich aan de richtlijnen te houden maar Tien post nu foto’s in haar stories waarbij ze duidelijk geen 1,5 meter afstand houden van de bezoekers. Slecht voorbeeld en onverantwoord in een tijd waarin de besmettingen oplopen.
Btw: ben nieuw hier! spiek al eventjes mee, ben hier gekomen via de VtdK, waar ik trots lid van ben.
Ik keek ook even naar die meeting maar ze lijken allemaal op elkaar! Allemaal Wil en Tien look a likes
Wahahaa echt ja!
Ik had het helaas al verwacht, blijf het ook zo raar vinden dat op dit soort evenementen niet gewoon met boetes wordt gestrooid
En in een vlog maar zeggen hoe lastig ze het vonden om apart thuis te moeten werken en blablabla.
Error 404. Logic not found.
En vooral dat ze alleen elkaar zagen
Dat klopte toen al niet…
Verbaasd me niks. Zooo bizar dat ze dit doen na de persconferentie van donderdag Dan heb je echt een blok voor je kop hoor
Ik zit op FB in een ondernemers groep en daar zoekt iemand een onderneemster die EMB testen doet (wat Annic ook aanbiedt) Ik ben echt verbaasd hoeveel bedrijven er op reageren dat ze dit doen Wat is dit voor gek verdienmodel?!