Mommybloggerstopic #4

Die heb je altijd. Tien dagen ofzo geloof ik. Ze geven die pil ook bijna nooit opzichzelf omdat het heel lang duurt en heel pijnlijk is.
Curettage is sneller en minder ingrijpend.

1 like

@Koekoek (@Yzile) Ja inderdaad. Die pil was bij haar niet afdoende ook, uiteindelijk curettage nodig gehad (2x zelfs). Zij kreeg van de gyn de pil meteen mee.

Edit: rest even in een vouw gezet, want miss niet voor iedereen zo fijn om te lezen.

Samenvatting

maar toen was dus al 3x vastgesteld dat er geen hartje klopte en het vruchtje niet voorbij de 5 weken was gegroeid. Eerste keer bij vitaliteitsecho, geen kloppend hartje en vruchtgrootte anders dan op basis van laatste menstruatie, week erna terug en geen groei te zien en nog steeds geen kloppend hartje (op basis laatste menstruatie toen 9 weken). 3 weken later bij gyn zelfde verhaal. Maar je moet dan dus 3 weken wachten want niet eerder plek en geen spoed, je lichaam vertoont wel alle typische eerste trimestersymptomen en je zit constant in onzekerheid over of je niet ineens een miskraam krijg tijdens je werk met kinderen, tijdens een etentje etc. etc. Ik was toen zelf ook zwanger en kwam iedere 2 weken bij de gyn en heb toen echt zitten twijfelen te bellen van laat haar maar komen ipv mij, maar wist ook dat dat voor mij niet handig was want werd met een reden zo goed gemonitord.

Is ons Katrien inmiddels al gaan posten eigenlijk? Want jemig inmiddels al zoā€™n 24u verder dus haar ā€œElke dag een anderā€ gaat ook niet echt op he? Had toch wel verwacht dat ze iedere dag een ander van ons in het zonnetje zou zettenšŸ„³

20 likes

Ik heb het over abortus!

1 like

Beetje late to the party maar mag ik het account ook volgen? :slight_smile:

Ja maar als je als NLā€™se het in BelgiĆ« wil laten doen :slight_smile:
Dan is het eigen kostenā€¦ en in NL wordt nu een deel vergoed, voor Nederlanders.

Zou ik het account ook van je mogen?

Ja volgens mij betaal je nu ā€œalleen nog maarā€ een eigen bijdrage. En die wordt dan ook vergoed als het dus medisch is. Dacht ikā€¦ wij hebben ā€˜m zelf niet gedaan, maar hij was nu goedkoper dan bij onze zoon iigā€¦

Mocht er hier iemand zijn die het leuk vindt om het instaaccount over te nemen en te coordineren (overigens wel voor precies hetzelfde doel natuurlijk). Stuur me een pbā€™tje. Ik besef dat ik weereens mega enthousiast iets gestart ben en het me iets meer tijd gaat kosten dan me lief is en daar vind ik dit onderwerp gewoon niet boeiend genoeg voor. Anders komt het wellicht tot een snel eindešŸ™ˆ

Ik krijg nu ook volgverzoeken van mommybloggersā€¦ Milouhofmeester? Donā€™t know her

Same, ze heeft meteen al mijn fotoā€™s geliked ook :face_with_raised_eyebrow:

Katrien? :face_with_monocle::face_with_monocle::face_with_monocle::face_with_monocle:

Ja bij mij ook, I think we found katrien you guys.

1 like

ja mij ook, lekker creatief met spulletjes van de action.
lijkt me geen katrien

Zou wel bijzonder zijn als deze vrouw zich aangesproken voelt door het account, dan zie je ook direct haar ambities

9 likes

Oh jammer ik wilde net wat meer exposure voor mā€™n enkelbandjes pakken, maar dan laat maar :grimacing:

22 likes

Ik ben om te kopen. Paar euro per volger.

Ze volgt mij ook en heeft 15 fotos ofzo een like gegeven

Hier ook!!!

Heh is het account weg? Krijg steeds een foutmelding.