Mommybloggerstopic #4

Ik heb hem tijdelijk gedeactiveerd. Lang verhaal kort: ik starte vet enthousiast met een paar anderen (super dankjewel), maar merk dat het best tijdrovend is en ik er twee dagen best veel mee bezig was en je wil natuurlijk iets bereiken dus het vraagt ook om strategie. Heb besloten dat ik daar momenteel de tijd niet echt voor heb (kids van influencers zijn niet het paard waarop ik wil sterven). Maar als er iemand is die denkt: ik vind dit super interessant en wil dit trekken. Be my guest. Hij is zo weer geactiveerd.

5 likes

hahahaha deze ken ik nog niet :racehorse:

6 likes

Heb ik ook ooit hier opgepakt, volgens mij credits @Zemraluani

1 like

Maar heuvel dan toch, niet paard

9 likes

Wil je mij een pb sturen? Ik vind het misschien wel leuk om hier iets mee te doen!

2 likes

Loopt geen storm blijkbaar?

Elke keer als ik die cover zie dan begrijp ik er niks van, zo’n zooitje. Hoe kan Rachel hier akkoord op hebben gegeven? Ze is dan geen grafisch vormgever ofzo, maar ik had wel altijd het idee dat ze oog voor dit soort dingen had?

25 likes

Nee he? Het ziet er echt zo onprofessioneel uit van de buitenkant. Ik zou het nooit kopen voor de waardevolle inhoud, gezien wie de auteur en wat de bronnen zijn, maar als het zo lelijk is kan het ook niet als koffietafelboek fungeren. Wat is dan het nut?

2 likes

Ik ben blij dat er hier meer mensen een verzoek van milou hofmeester hebben gekregen. Ze heeft bij mij geen fotos kunnen liken want mijn account is privé, maar dus wel een verzoek haha.

Ik zie mijn zus dit ook wel doen.

1 like

Misschien als de wanhoop toe slaat? Of als je verlof hebt en je kind op het kdv is en je geen idee hebt wat je moet met je tijd? Of eh. Nee geen idee!

Maar milou, als je hier bent, tell us :see_no_evil:. Misschien is het gewoon leuk, dat is ook wat waard :tipping_hand_woman:t3:

1 like

Mijn moeder zei altijd: het gaat toch niet heel in de buik

4 likes

Gonny van Cherryfizz deed dit altijd, bentoboxen voor haar kids maken met brood en fruit in vormpjes. Erg schattig, echt leuk voor die kinderen ook denk ik. Zij was wel thuisblijfmoeder geloof ik dus ik kan me wel voorstellen dat je dan wat meer tijd hebt om zulke dingen te maken dan als je ook nog 40 uur per week ernaast werkt

(Of als je een blog hebt èn 32 uur per week werkt natuurlijk, dan ben je pas echt een legend :cool:)

12 likes

Ja klopt dat was zij!

Ze heeft nog wel een blog, http://www.zijdieblogt.nl/, maar daar post ze niet heel veel op. Ze heeft wel meerde insta’s waar ze actief op is geloof ik, een over planten en een over afvallen oa

Oja zij! Enige wat ik mij van haar kan herinneren dat ze altijd weer ruzie had met iemand, dan weer buren, dan weer haar moeder.

2 likes

En shag ging halen voor haar jonge zoon

6 likes

Ja echt een soort tokkie in disguise hahaha.

1 like

Ja ik kan mij nog zoiets herinneren. Volgens mij was ze ook anti vaccineren maar misschien haal ik nu iemand anders door elkaar anders sorry

Zo ik heb dit even terug gekeken en deze vrouwen zijn niet goed? Het hangt van gekkigheid aan elkaar. Beide ook niet in staat om een vraag te beantwoorden of een zin af te maken.
Waarom worden geen echte vragen gesteld zoals “maar wat nou als iemand een longinfectie heeft?”.
Heel vreemd

3 likes

Iemand deze video al gezien? Ik vind het geluid echt vreselijk. Zo galmend en schor vaak
Valt me mee dat ze best nog wel serieus het gesprek aan gaan. Niet zo giebelend als anders ofzo