Haha zullen we dan een chat doen ipv in het openbare topic
Sorry, had over die link naar Defence for Children reactie heengelezen. Wel interessant en bemoedigend op zich, als er wat mee gedaan wordt.
Oh ja ook wel logisch idd.
Dat is wel slim!!
Overigens vraag ik me af: zou onze Annie niet een sneer gaan geven ri het forum? Lekker in het openbaar op dr stories ofzo? Weet namelijk niet of ze de advocaat brieven gaan behandelen maar die kwamen natuurlijk via hier.
En iedereen die googled vind via VVK natuurlijk direct dit forum, daar wordt het besproken toch?
Linda Reinhardt heeft de verwijzing naar mamaworden ook uit haar Insta bio gehaald. Nu ben ik nog meer benieuwd naar de afleveringā¦
Ja eigenlijk waren de advocaatbrieven ook wel de grootste klapper van die slangen maar de privacy van onze forummers waarborgen voor zover mogelijk is wel belangrijker.
Maar die link is er in 321 als je Googleād. Want dan kom je bij die vereniging van kwakzalverij en die bespreken dat wij het hier bespreken en dat Royke brieven heeft gestuurd nav het forum. Dus iedereen die 1cm verder leest dan de aflevering, komt hier terecht
Ja true, daarom ook āvoor zover mogelijkā
Dat stond er deze week nog in! De volgers op mamaworden nemen ook af
Hier staat nog wel duidelijk dat het een idee van Annic was om het āplatformā te starten. Hoop echt dat ze in de aflevering dit goed naar voren weten te brengen en Annic keihard door de mand valt met haar āik heb even mn agenda vrij gemaakt om Linda te helpenā.
Hoop 't ook inderdaad, want voor āāeven helpenāā hoef je geen bestuurder te worden
@ovenschaal, kon ik me van een verpleegkundige ook niet voorstellen, but here we areā¦
Ik zit bij de vkpraktijk van Annic. Ik kan bevestigen dat ze extra bloedtesten uitvoeren maar niet op eigen houtje. De Nipt kan je bijvoorbeeld laten uitvoeren door een Amerikaans bedrijf: bloed wordt dan naar Amerika gestuurd en je krijgt een heel uitgebreide uitslag met ook geslacht van het kindje. Hier betaal je extra voor. Als je dit niet wilt krijg je de reguliere Nipt die gewoon bij de Atal wordt geprikt. Ook andere bloedtesten verlopen via Atal. Al mijn bloedtesten (behalve vingerprik suiker en ijzer) verlopen dus via de Atal.
Is Annic soms Katrien?
Heel bijzonder dat die linda nu ook ineens het uit haar bio heeft gehaald! Dan zal er wel flink wat achter de schermen zijn gebeurd dat ze zich zo terug trekken.
Of EviL-ena
Heb wel eens gehoord dat dat in Nederland inderdaad niet mag, omdat een vroege abortus vanwege āhet niet gewenste geslachtā dan te veel op de loer ligt. Weet overigens niet wat hiervan waar is.
Klopt idd. Dat is een van de redenen waarom NL dit niet wil.
Je kan idd wel naar BelgiĆ« (@Vara), maar dan moet je dat zelf betalen en in NL wordt een deel nu vergoedā¦
Oh zo interessant. Ik vroeg me al af wat de reden was waarom bij de NIPT in NL het geslacht niet wordt meegedeeld.
Maar de abortus grens ligt in NL ook boven de 12w toch? In BE zou je dan normaalgezien te laat zijn.
Lijkt me overigens echt gek dat iemand omwille van geslacht een abortus zou overwegen, maar niks verbaast me nog.
ā¦ lekker betuttelend weer van de regering. Stelletje nep-liberalen. Maar de invoering van de nipt ging ook niet zonder slag of stoot en het is natuurlijk ook niet voor niets vrij duur.
Abortus kan tot 24 weken meen ik. En kan het me ook niet voorstellen dat je dat zou overwegen vanwage het geslacht, maar er zullen vast mensen zijn die dat wel zouden doen. Aan de andere kant, als een kind niet eens gewenst is vanwege zān geslachtā¦ lijkt me ook vrij pijnlijk voor 't kind. (maar dat is een ethische kwestie )