Mommybloggerstopic #4

Volg je veel mensen van hier? Kan wel zijn dat je dan als suggestie wordt getoond om te volgen. Ik krijg ook vaak suggesties waarvan ik kan zien dat ze sowieso ook van hier zijn omdat ze door allerlei forummers worden gevolgd.

Die vragen krijg ik inderdaad ook wekelijks. Of vieren dat ze zoveel volgers hebben

1 like

Edit: laat maar heb al een berichtje gestuurd :innocent:

Trouwens, heeft Katrien haar account weer verwijderd? Kan hem niet meer vinden :thinking:

Nope is er nog!

Blijf het grappig vinden dat zo’n iemand ons meteen in één categorie indeelt: ‘andere moeders’.

Ik ben geen moeder Katrijn.

17 likes

Topiclezers… Heb je een kind/kinderen?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Hoe vaak was je je kind?

• Net zo vaak als de gordijnen
  • Samen met de cavia
  • Weet ik niet
  • Nooit

0 stemmers

Ben jij Katrien?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

4 likes

Hulde voor de maker(s) van het instagram account :pray:t3:

1 like

Oh sorry, ik keek verkeerd. Dom… :sweat_smile:
Ik wílde haar gewoon niet vinden denk ik :smirk:

2 likes

Hahaha weten jullie nog dat dit het saaiste influenza topic was :joy::joy::joy::joy: nu gebeuren hier alle relletjes en alle tea (wat eigenlijk heel sad is trouwens)

38 likes

Zo’n zin in de rel die hopelijk gaat ontstaan na de aflevering van BOOS

34 likes

Forum wordt daarbij niet genoemd toch…? Of wel :grimacing:

De B.ellin.ga’s waren begonnen als YouTubekanaal gericht op op een gezonde levensstijl. Bij het MCN waar ik destijds werkte waren wij opzoek naar een nieuw familiekanaal voor een lange samenwerking met C.am.pi.na. De B.ellin.ga’s konden zich aansluiten aan het netwerk mits, hun content voortaan gericht zou zijn op “het gezin”. Je raadt vast al welke keuze zij toen hebben gemaakt.

8 likes

Nee haha, maar heeft er natuurlijk wel aan bijgedragen dat er een aflevering gemaakt is. Zodra die aflevering online komt, gaat het forum sowieso overbelast zijn :sweat_smile:

1 like

Omdat mensen gaan googlen en dat dit kan komt bovendrijven?

(Ik ben hier trouwens beland doordat ik zocht op Serena oid en toen de suggestie Serena Cynthia ruzie opkwam en nou ja hier zijn we.)

3 likes

Uit geheime bronnen vernomen volgende week!

18 likes

Ohhh jammer nog een week wachten

2 likes

Echt top, dat account. Als ik ergens mee kan helpen, let me know!

1 like

Ik denk omdat iedereen hier er dan over wil praten

Ja hoe mooi en professioneel is dat account!
Ik ben ook zo benieuwd wie jullie allemaal zijn :hugs:

Man man wat een drama idd met die kids. Je raakt er ( vreselijk genoeg) zo aan gewend dat het je soms niet eens meer opvalt.

Jaaa volgende week!!! Ben echt benieuwd + bang

23 likes