Gemiste kans dat het account geen Karen heet. Of Gerda. Katrien ook echt, alsof je Donald duck zān badeend op insta hebt
Is that you, Katrien?
Heeft iemand de nieuwste posts van Kartien al gelezen? Echt goed geschreven! Zo knap dat ze zoān account bijhoudt naast een gewone baan
Krijgen jullie nu ook een volgverzoek van die Katrien?
ZE LIKED MN FOTO!
Is het miep? Met de 32 uur baan en fulltime blogger?
Ik ben dr maar gaan volgen maar zie nul posts. Jammer zeg.
Heerlijk. Live entertainment!
dag Katrien laat je ook even weten wie je bent of ben je gesteld op je privacy?
Edit: typfaal
Sooow heee, een echte powermove!
Omg wat heerlijk dit.
Iedere dag een nieuwe, wat? Onderbroek?
Elke dag een andere, wat? Iemand die vindt dat je kinderen niet moet gebruiken als reclame zuil voor je eigen inkomsten?
Ja ik vind dit ook een typische LK actie overigens vind ik hem stiekem best strak. Ik schrok toch echt wel even.
Ik verwacht van Katrien wel een lijstje met de tekenen van jaloezie zodat ik kan uitvogelen of ik nou jaloers ben dat mijn niet bestaande baby niet kan uitgebuiten door het 30 campagnes per jaar te draaien of het iets anders is.
Wie zal zich Ć¼berhaupt interesseren voor haar posts behalve de forummers zelf echt verspilde energie meid
Is het een idee om de stories te gebruiken en in de highlights te zetten? Dat mag blijkbaar wel volgens onze vriendin Charlotteās Law. N.a.v. je vraag over auteursrecht.
De influenza - die ons dan allemaal blokkeren en dan hebben we niks meer om over te praten.
Nah die hadden dat toch allang kunnen doen via dat Instagramtopic. Negatieve aandacht is ook aandacht
Influenza dit is zo heerlijk dubbelzinnig. Zo voelt het soms echt.
Instagram topic?