Mommybloggerstopic #4

Oh genieten, nooit te warm voor een relletje

7 likes

Je doet je Karenkapsel eer aan Katy

Ah dát zou gezellig zijn!!

4 likes

Ik dacht aan de laatste mommyblogger die losging in haar stories over het forum.

2 likes

Heb ik überhaupt ooit iets naars gezegd over een andere moeder? :joy: Hoe komt diegene aan al onze insta’s

1 like

Iets van Lisa? Ligt op puntje van m’n tong

1 like

Ik ook, maar ben vergeten wie het was :joy:

@Fishing jup die van de spices

Wel lief dat iemand ons komt entertainen op zo’n bloedhete saaie avond waarop je toch niks nuttigs gaat doen.

Love me some drama rn

27 likes

Wat is er met jouw standaard gebeurd dat een vaag Instagram account al drama is :rofl:

Edit: hoi Katrien, koop meteen ff een paar planten bij me!

22 likes

Ahh beter komt katrien meeposten lijkt me echt leuk

6 likes

Omg ja natuurlijk :sweat_smile:

1 like

Het is oook komkommertijd in dramaland nu met die Corona.

Ik ben uitgedroogd, een druppeltje drama is al genoeg.

5 likes

Wie zou Katrien zijn? Scarlet, Joyce, Sarah Rebecca of de vriend van Sarah Rebecca

13 likes

image

@midheavenmoon LOL, wat doet die sushi daar.

11 likes

Spices? Hebben we het over dezelfde :thinking:?

Overigens; Katrien, weinig tot geen van ons hebben iets tegen de mama’s die we bespreken. We hebben wel iets tegen bijv het schenden van bepaalde wetten. Of… het blootstellen van een onwetend kind aan campagnes. Of het op een pijnlijke manier geld verdienen over andermans rug.

Maar we zijn het denk ik allemaal eens dat ook al die mama’s, mama zijn die hun best doen! Net als de andere mama’s! :yellow_heart:

7 likes

Huismuts lijkt me hier ook wel een type voor.

4 likes

Hmm, welke privacyverkoopster zou zich het meest aangesproken voelen? :smiley:

image

Vind het wel leuk dat kritische opmerkingen worden weggezet als jaloezie. Wie is er nou in hemelsnaam jaloers op het geweten dat de privacy van z’n kind zo te koop zet.

11 likes

Maar wel een groot talent dus ik denk dat ze het snel leert!

3 likes

Lois Kruidenier

Geen idee ook waarom ik het blur. Voelt opeens vreemd dat ze meelzen :sweat_smile:

3 likes