Mommybloggerstopic #4

image

7 likes

Jeeeezzz wtf, block block. Maar jij hebt wel extra like binnen gehaald :sunglasses::sunglasses::sunglasses:
Hoop dat je je stoer voelt saaie meelezer.

2 likes

Dan mag jij bij weinig horen :heart_eyes:!

Is members-only dus dan zouden ze ook flink mee gepost moeten hebben

Hahahaha deze gif staat onder je sneltoets of niet :joy:

1 like

Sowieso niet het Instagram topic, ik heb nooit mijn account gepost en ik volg niemand van hier. En heb wel Katrien die mij wil volgen.

Heb je dat andere insta account gevolgd?

Oh best creapy dat ze foto’s gaat like? Haha.
Wel een leuke foto :blush:?!

1 like

@Shaaar nu niet stiekem een enkelbandjes webshop beginnen he :thinking: :sunglasses: :kissing_heart::poop::poop:

17 likes

Yes, dus het moet wel via dat account gekomen zijn.

Nee doe maar brilkoordjes :grin:
@tuula heeft nog wel kralen over.

5 likes

Ik ben al aan t kijken wat ik jullie kan aansmeren via ali. Kan wel een polletje maken wat jullie het liefst zouden willen #participatie

Maar serieuzer: we zijn bezig en het is echt een stuk meer werk dan gedacht (alle content doorscrollen op #ad #partner)

8 likes

Maar mag je ads enz dan wel zomaar reposten?
Kennelijk - wat ik hier boven las dan, mag je dus niet zomaar een foto van iemands acc reposten op een eigen account? Dat is dus strafbaar vanwege auteursrecht? Dus wat al die fanaccounts doen mag niet?

Hahaha wat een triest figuur. Ik volg toch best wat forummers, maar er zitten tussen de volgers van dat insta account ook best wat mensen waar ik letterlijk 0 gemeenschappelijke volgers mee heb… maar
Hoi Katrien :raised_hands:t3: Ga je nou iedere dag content van een van ons reposten op je account?

Vooral doen, wil je vast even meegeven dat er 1 groot verschil is; wij verdienen geen geld over de rug van onze kinderen :kissing_heart:

10 likes

Maar fanaccounts maken toch meestal vette editzzz met glitters en collages. Misschien mag dat wel

1 like

Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom reposten/story linken juridisch gezien geen inbreuk zou zijn (very interested dus als iemand dit eventueel in een PM kan uitleggen graag!).

2 likes

fanaccount_influenzamoms :joy:

Nee ik ben het er mee eens, maar weet het fijne er ook niet van.
Maar daarom vroeg ik me af hoe je dan advertenties kan reposten om ze aan de kaak te stellen…

Waar is het instagram topic eigenlijk? Kan dat niet vinden

Oh sorry ik doelde meer op het artikel van Charlotte wat hiervoor werd aangehaald. Daar staat in dat het zonder toestemming kan, maar ik kan me niet voorstellen dat je zo het auteursrecht kan omzeilen :thinking: fansites zijn niet zo schadelijk natuurlijk dus zal niet zo boeiend zijn om die offline te laten halen, maar of het mág, ik vraag het me echt af