Mommybloggerstopic #4

Iedereen zo knap

1 like

Terre des Hommes staat ertussen :o_o: . Zodat kinderen weer kind kunnen zijn (tenzij je moeders de influencerlife leven in dat geval huphup lachen naar de camera)

4 likes

Lekker belangrijk zeg. Sorry hoor, ben echt allergisch voor dit soort berichten. Vooral als iemand zich voor een goede zaak probeert in te zetten.

4 likes

Nou zeg

5 likes

Sorry maar het is toch best raar om iedereen ff te gaan bekijken

@FISSA zijn privacy beschermen is blijkbaar niet belangrijk genoeg :roll_eyes:

3 likes

Houd wel rekening met het auteursrecht, in beginsel mag je, even simpel gezegd, niks kopiëren/verspreiden wat een ander heeft gemaakt. Er zijn wel wat mitsen en maren (uitzondering voor het nieuws/citaten en parodieën bijvoorbeeld) maar een boze brief van Royke of gelijksoortig is dus niet helemaal uitgesloten. Hopelijk zit hier nog iemand die hier meer in thuis is dan ik die dit beter kan uitleggen

3 likes

Als je niet bekeken wil worden dan is het toch niet handig om zo’n account te gaan volgen.

14 likes

Hier kwam ik dus net ook achter. Wel een grote belemmering dus denk nu na over een andere optie. Foto’s beschrijven of iets.

Kan ik me voorstellen maar vind het wel een beetje raar om over te klagen. Het is een compliment en oordelen doen mensen toch wel.

3 likes

Uiterlijk beoordeeld te worden? @Luzarl zegt dat ze “ons” een groep knappe vrouwen vindt.
Kan ook overdrijven hoor.

12 likes

Ik dacht eigenlijk dat het gewoon een grapje was. Ik kan het wel waarderen, beetje ons kent ons gevoel ofzo.

Ik denk dat als ze hun huidige spon-gedrag 2 jaar geleden hadden gezien, dat ze zich kapot zouden schrikken. Ze waren zo duidelijk tijdens de zwangerschap van H. over wat wel/niet delen etc

5 likes

Sjongejonge wat is dit nou weer dan

38 likes

Ik wilde dit net komen posten ! omg haha. Ik ben niet eens moeder

6 likes

Hahahaha ik ook!!! Vriendin, really.

1 like

Que?

6 likes

Ja wie is dit! Optyfen

8 likes

Ik ben er bijna zeker van: dit is een meelezende influencer

32 likes

Ze harkt wel lekker snel volgers binnen

Imma stan Katrien, ik ben geen moeder dus ik val niet onder haar doelgroep.

14 likes

Er zijn meerdere lege accounts die dat ff account volgen… Een bloggende/vloggende meelezer wellicht?

Misschien is het Royke wel.

9 likes