Mommybloggerstopic #4

ah oke, ja ik vind taggen nog wel iets anders dan een samenwerking.

7 likes

Nou ben wel benieuwd naar die Lizet Greve.
Vond haar ook zo vreselijk pusherig naar die kinderen in die docu. Afschuwelijk :confounded:

3 likes

Jezus…de schaamte voorbij.

1 like

Van Sarah sinds de geboorte van Anna (05-05-2020) tot 11-08-20. Getagged, geen idee of 't een samenwerking is, maar alsnog.

1. Madeformoments
  2. bamenboe
  3. Onsfotoboek (ad)
  4. Sophie_de_griaf
  5. Jolleinofficial
  6. Keesenbeer.nl
  7. Hemanederland
  8. Hm_kids
  9. Babytula
  10. Najell_official
  11. Studio_heertje
  12. Nakdfashion
  13. Houseofjamie
  14. Sweet.and.small
  15. Huggies_nederland

Vergeleken met IVVJ eh, niet zo veel, vond dit dan wel weer een heftig dieptepunt met 1 maand oud:

11 likes

@FISSA Misschien kunnen we de insta en de lijsten combineren? Ik vind het superleuk om dit samen aan te pakken?

15 likes

Ik wil ook wel helpen als het nodig is, heb toch niet zoveel te doen haha

Maar kan het taggen van merken niet ook betekenen dat ze de vragen in de comments voor wil zijn? Dat ze gewoon aangeeft waar ze de spullen gekocht heeft voor wie het ook zou willen kopen?

8 likes

Ja, zou inderdaad ook kunnen!
Het blijven alleen wel influencers, dus blijf per definitie skeptisch…

1 like

Ah goed punt, dan zal het inderdaad met €€ te maken hebben!

2 likes

bedenk net dat ze ook vaak ‘‘link in bio’’ zeggen in de tekst bij de posts…

2 likes

Denk dat ik in eerste instantie te goedgelovig was! Die instamommy’s hebben dus echt 80 procent SPON SPON SPON

1 like

Ik doe dit idd ook…
En ik heb maar een kleine 1500-2000 volgers, maar grotendeels andere mama’s die altijd willen weten waar iets van is :joy::see_no_evil:

Ik heb totaaaal niet enige verwachting dat Zara of Hema of prenatal me zal sponseren haha. Maar wel dat mensen daardoor weten waar het van is :tipping_hand_woman:t3:

4 likes

Ik wist het wel maar nu ik die foto’s en lijsten zie, schrik ik er toch echt heel erg van.

(Skip > bij nader inzien toch niet zo handig)

4 likes

Ja daarom ook in blur. Wil je dat ik het nu al weghaal?

Oh nee hoeft niet direct, dankje!

1 like

Nu ga ik al jullie instas stalken

Edit oh ja dan moet dit zo ook weg hé

2 likes

Gelukkig Zara niet inderdaad, vind dat zo verfrissend. Ik word doodmoe van elke keer dezelfde merken/ketens voorbij zien komen.

Maar jongens, IVVJ en Lize Greve zijn echt niet de enige. Ik ben hier niet zo verbaasd over eigenlijk. Er zijn er zooooveel die het doen. Ook wat minder opvallende zoals bijv Lois Kruidenier. Vooral in stories gaat die los. Dat is dan niet vereeuwigd maar een screenshot is zo gemaakt. Ik denk dat dat heeeel veel gebeurd.

2 likes

:raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2:

Echt supergoed! Annic dr advocaat is geloof ik een beetje druk met andere dingen en volgens mij mag dit ook gewoon (gezien allemaal rare fan accounts ook bestaan zoals de lize en tim zijn geweldig account ofzo).

2 likes

Inderdaad leuk. Zouden influences ook gaan kijken wie dit allemaal volgt en die personen dan blokkeren? :crazy_face:
Edit: onee gesloten account. Goedzo.

1 like