Ohh die Sarah Rebecca… Ik ken haar niet eens maar wát naïef. Zelf bepalen wat er met de foto’s gebeurt. Newsflash: zodra ze online staan heb je daar geen controle meer over. En dan zo vol in beeld én bloot…
Het is zoveel jaar geleden dat marjon mama.to.the.max is getrouwd. Bekeek nu voor het eerst die trouwclip. Man hoeveel geld heeft die bruiloft wel niet gekost?!
Wat is Natalie Vijfhuizen altijd defensief in haar vragenrondjes. Deze vraag wordt 20x gesteld en deze 100x en oh daar heb je die vraag weer en hier word ik altijd moe van.
Ik snap het best hoor dat al die vaak domme vragen rete irritant zijn maar dat weet ze toch inmiddels dus waarom blijft ze het doen. Ergens vind ze het ook wel cool om steeds weer te vertellen dat ze níet bang is voor de bevalling, het níet spannend vind om naar een ander land te verhuizen, dat ze überhaupt níets spannend vind en nóóit 10 jaar op dezelfde plek zou willen wonen.
Ik denk op zich wel, maar ik denk dat zij niet echt klikt met een groot deel van haar publiek ofzo? mensen begrijpen haar niet. Er zal ook jaloezie meespelen. Alles is te perfect. Maar dan snap ik dus niet dat je die vragenrondjes blijft doen.
Of dat ze die vragen die ze irritant vindt / al vaak heeft beantwoordt blijft beantwoorden met zo’n geïrriteerde ondertoon
Oh echt, met terugwerkende kracht was ze daar juist heeeeel gelukkig. Nu inderdaad UK sinds een paar dagen, voor zijn werk. Daarvoor net een nieuw huis in NL, flink verbouwd en nu weer verkocht.
Oh echt deze comment. En het ergste nog… dit hebben ze ooit verteld. Echt info die ik NIET wil weten!!!
True friendship. Echte vriendinnen poepen synchroon.
Ik weet niet of ik nou hier moet zijn of bij de beautybloggers, maar ik zat een stukje vlog van Mascha te bekijken waarin ze zegt over dat ze Mila/Poppy niet zo willen inzetten voor reclame campagnes. En toen gaf ze zo’n voorbeeld van een blogger die kennelijk een actie had voor een ring - dus iets wat totaal niet kind gerealteerd was - en daar dan zelfs d’r kind voor gebruikt. En dat ze dat belachelijk vindt. En toen dacht ik: haha dat is PRECIES wat IVVJ altijd doet haha.
De meest idiote dingen weten ze H. wel in te plaatsen zodat hij op de foto staat :’).
Daar kan ik me altijd ZO aan storen. Dat je je kind nog een keer op de foto zet met luiers ofzo, oké… Maar totaal irrelevante dingen door je kind laten verkopen…
(nouja combi IVVJ en Mascha dus welk topic hoort het)
Ik zit echt te wachten op de dag tot ze een cosmetisch iets gesponsord krijgen en zelfs dan een manier vinden om H. erin te verwerken.
Haha echt he. Maar denk dat het probleem bij IVVJ is dat die pas echt lekker zijn gaan verdienen eraan toen ze een baby kregen. En ze weten dat content met kind beter scoort en sommige adverteerders kijken niet alleen naar volgers maar ook naar engagement (likes en comments). En dat laatste is natuurlijk hoger bij een foto met kind erop.
Mascha verdiende ook al supergoed voor ze een baby kreeg.
@Duchess ook dat kunnen zij hoor. Kind die zocjzelf opmaakt, want het is zó’n fijne lipstick!
Hahaha nou dit dus :’)
@Duchess Ik meen me wel iets te herinneren van dagcrème, dat ik dacht; huh. Why.
& @Suikerklontje Oh ja ik bedoelde meer iets van een ingreep, fillers ofzo haha.
Zie het al voor me. Eén van de twee op de behandelstoel/tafel en dan H. erbij dat hij het zoooo interessant vond.
“H vond het wel een beetje gek. En de hechtpleisters zijn natuurlijk reuze interessant!”
Het wordt steeds erger als je het zo onder elkaar ziet. Wauw…
Echt schokkend, dit heb ik als volger dus totaal niet door gehad (dat het zo erg was) Oh my god op mezelf
Maar hoe zou dat dan in onderhandeling gaan?
Zou een bedrijf dan zeggen: hee we hebben deze campagne, levert je 650€, maar als je nou met H erbij doet, dan maken we er 800€ van!
Of doen ze dit wel vrijwillig? Zoveel vragen
Dit is zo erg als je het zo ziet. Vind het wel jammer want ik vind hen echt de enige leuke vloggers eigenlijk. Die een normaal leven lijken te lijden met ups en downs. Daarnaast gewoon moeten werken en laten zien dat het leven niet altijd perfect is. Heb ook heel veel respect voor Scarlet hoe ze alles doet met haar moeder. En Joyce die nu een zware opleiding volgt. Vind hen veel leuker om te volgen dan bijvoorbeeld een Bonnie wiens leven al op z’n kop staat wanneer ze de verkeerde pizza krijgt. Maar de spon in combinatie met Hunter is wel echt verschrikkelijk ja.
Ik vind dit zó ontzettend kwalijk, en erg dat dit ‘normaal’ wordt bevonden. Al helemaal omdat zij van te voren zo hard tetterden dat ze H. absoluut niet prominent willen inzetten op social media. Ik ben echt benieuwd of ze zelf bewust zijn van dit gedrag. Vind het echt onwijs zielig ook voor H. Die kiest hier niet voor. Ik hoop echt dat hier ooit een keer een wetgeving voor komt…
Oh wat erg als je dit zo ziet zeg. Ik had het eigenlijk niet verwacht van ze, hoe zouden ze dit zelf nou vinden?