Mommybloggerstopic #4

Ik denk dat heeel veel mensen dit helemaal normaal vinden hoor, en ook vanuit een zakelijk oogpunt denken van ja, natuurlijk gaat ze niet bij de lancering het insteken met “ik help haar met een platform en over 4 maanden stap ik eruit”
Plus, de influencer- en volgerswereld lijkt behoorlijk dichtgetimmerd met :heart::heart::heart::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::pray::pray::pray::raised_hands::raised_hands::raised_hands: Dat ze niet gauw wat fout kan doen :joy::sob:

3 likes

De allerliefste Linda lekker laten zitten met de shit.

2 likes

Omg ben jij Mrs. Keizer :upside_down_face:

6 likes

Huh?

Meid wat heb jij dan ‘van de zijlijn mogen aanschouwen’ want er is zonder daadwerkelijke dokters uiteindelijk maar één weg om zwanger te worden hoor.

6 likes

Hahahaha ik las je laatste stuk verkeerd!!! :joy: zij post altijd van die emojis.

Heb teveel zweet in m’n oog geloof ik.

1 like

Haar instagram op 9 januari (de foto is van haarzelf als kind idk weird om die hier te posten):

P.s. bedankt voor de overweldigende hoeveelheid aanmeldingen op @Mamaworden.nl. Al maanden werk ik met een team en mijn compagnon met enorm veel passie aan dit nieuwe bedrijf en ik kan echt niet wachten om dit met jullie te delen. Stay tuned… :heart:

8 likes

Wetenschappelijk onderzoek toont aan dat de kans op een gezonde zwangerschap en gezonde baby (en de gezondheid later in zijn of haar leven) aanzienlijk toeneemt als jij en je partner gezond leven – en die informatie is bij de meeste stellen met kinderwens nog niet zo bekend.

:sweat_smile:

BRB ik ga ook even een platform oprichten, in wat geen idee. Maar gelukkig kan ik gezond leven bij alles wel inzetten.

1 like

Van compagnon naar adviseur? Nou betrouwbare zakelijke partner hoor.

1 like

Met haar team van juristen, adverteerders en nog iets. Als reactie toen op een youtube comment :joy:

1 like

Hahahaha elke referentie naar mamaworden is nu ook van Annic’s eigen website gezuiverd. Dit soort google resultaten zijn nu dode links:

34 likes

Hahahaha wat super grappig allemaal. Ik denk dat niemand iets anders had verwacht van zakenvrouw Annic. Iedereen in het wereldje weet volgens mij al tijden wat een sluwe tante zij is, mooi dat wat mensen van het forum een bijdrage hebben gehad in deze business hopelijk te laten knallen.

Ik denk dat die Linda prima verder kan gaan met het bedrijf, maar door het stoppen van de verkoop van die shady bloedtesten zijn er natuurlijk geen interessante inkomsten meer voor Annic.
Zouden ‘gedupeerden’ eigenlijk hun geld terug kunnen krijgen na aankoop van zo’n bloedtest?

3 likes

Oh Annic is denk ik de meest neppe persoon ever. Die teksten, hoe krijg je het je strot uit. Zo fake. En in de vlogs is het één en al positivisme. Ik geloof echt geen enkele influencer meer zo, als ik dat al deed. Je kunt doen alsof je een perfect leven hebt maar achter de schermen is dat echt niet zo. Wat een afgang dit ook. Dit was toch haar droom project, wie slikt deze bullshit. Oh kan haar echt niet uitstaan.

21 likes

Oh je kan dus ook geen reactie achterlaten, haha wat een fake gedoe. En dan zes reacties eronder waaronder #gelukiseenkeuze. God wat zou ik graag willen dat je reacties niet kon verwijderen. Had wel zin in een discussie.

5 likes

Ik ben meteen hier heen gegaan toen ik dit net las. Ik had het al voorspeld, jongejonge echt. Ben zó benieuwd hoe Linda hierin staat en/of hoe Annic dit heeft gebracht. En ben ook benieuwd wat Annic had gehoopt.
Over een jaar bestaat dat hele mamaworden niet meer, dan gaat Linda gewoon haar eigen gangetje. Want volgens mij was mamaworden gewoon een info site met bullshit en de rest van de betaalde opties kon al sowieso via Linda.

Kan ook niet wáchten op de aflevering.
@Mhysa die gif resulteerde in watermeloen all over the place net :joy:

2 likes

Goed dat ze zo kritisch is hoor. Maar verder vind ze het dus wel prima om geld te verdienen door haar kind…
En ik dacht dat zij óók had gezegd dat ze geen mommyvlogger zou worden. Nou en zie nu

4 likes

Ik vind haar reactie op zich wel nog onderbouwd en ze antwoordt tenminste inhoudelijk. Daar kunnen anderen nog van leren

Edit: oops ik neem mn woorden terug nu ze zich blijkbaar niet aan haar eigen ‘regels’ houdt

1 like

:sweat_smile:

6 likes

Ja ik wou net zeggen haha. Lekker tegenstrijdig, ik kan me daar zo aan irriteren. Maar ze is ook een beetje mn BEC geworden

6 likes

GESTOPT SPEENTJE

:joy::joy:

7 likes