Omggggg wat een vreselijk irritant mens is dit toch, ik gún het haar gewoon niet om er zo makkelijk onderuit te komen!!!
Al dat gelul en altijd maar weer die zoetsappige teksten en gelukzalige glimach, KAPPEN
Ik ben zo benieuwd naar de aflevering hahah wat zal ze te zeggen hebben
Hahaha ik wist het
Wanneeeer komt die
Weet ik ook nog niet!!!
Het is dat ik hier heb gelezen dat er al opnames zijn geweest, toch?
Anders zou ik nog bang zijn dat ze hier zo maar weer mee weg komt…
Ohhh kan niet wachten! Heb jij uiteindelijk nog meegewerkt?
Hoop dat boos dit ook meeneemt.
Maar die Linda is toch ook niet stom!? Dit zal toch wel een beetje vuurwerk gegeven hebben in die relatie tussen hen?!
Ik zou het echt niet tof vinden als een “super goede vriendin” van mij dit zo zou spelen…?
Ja ik zit in de opnames dus dat heb je goed! En @grace jaaa!! Ik zit niet bij de confrontatie want dat werd telkens maar verplaatst en annic was op vakantie en bla bla dus ik zit alleen in het beginstuk, maar dat is een maand terug al opgenomen
@thee ik heb nog elke dag contact met ze hoor
Super spannend! En jammer van het confrontatiestuk, dat was ook heel cool geweest hahaha (maar lijkt me stiekem ook doodeng).
Nu Robert zijn baan als piloot op de tocht staat, zullen de adviestrajectjes van Annic broodnodig zijn. Daar viel vast meer geld mee te verdienen dan mamaworden.nl.
Ooh super spannend! Ik ben benieuwd als ze dit gedeelte nu ook mee nemen. Haha ik hoor het tim al zeggen
Ze zet nu ook elk wissewasje op Marktplaats om extra geld te verdienen
Aangezien heel Boos Annic enzo ook volg(d)en op Instagram zullen ze het ongetwijfeld op de voet volgen
Ik denk het wel hoor!
Misschien is Linda ook superkut en zijn die twee aan elkaar gewaagd we weten het niet!
Past op het narcistenlijstje van Tim, denk ik.
‘Vluchten’ is echt het domste dat ze kan doen. Door dit te doen, geeft ze toch op alle vlakken toe dat die website puur bedrog is?
Vraag me af of dit haar ook geadviseerd werd door haar advocaat
Wat is dit genieten!
Weet iemand nog wat er in die brieven van Royke stond? Hoe werd Annic daar genoemd, founder/partner/adviseur van mamworden?