Nieuwste video van papa sjenkie is trouwens ook weer HILARISCH (insert foto wil)
Omg je ouders zouden dit maar als humor hebben
Ik vind dit altijd zo heftig; als je terugscrollt naar een paar weken/maanden geleden ziet alles er tiptop en gelukkig uit. Haar verjaardag vieren, samen op vakantie, lieve captions over elkaar, dat soort dingen. En nu met terugwerkende kracht is dat toch een beetje naar, dat het niet 100% klopte. Dikke realitycheck wel, dat dingen op social media dus echt niet altijd zijn zoals ze lijken.
(Ik bedoel trouwens dat ik het sneu vind voor hen, niet dat ik me belazerd voel door neppe leuke foto’s)
Ik zou ook graag een dochter willen. Inderdaad om de reden die hier al genoemd is: lekker erop uit met elkaar. Ik denk ook gewoon niet dat ik een leuke jongensmama kan zijn? Ik heb toch het idee dag jongetjes vaak meer interesse hebben in voetbal, modder, kranen, etc & dat interesseert mij dus 0. Verder zou ik heel bang zijn dat mijn zoon een vuurwerk afstekende hangjongere wordt. ohhhh ennn ik zie het dan al weer helemaal gebeuren dat ik word verlaten door mijn vriend en dat ik dan achter blijf met een puberzoon die ik niet in de hand heb…
Misschien ben ik wel helemaal niet gemaakt voor het moederschap. Al ben ik wel erg liefdevol en zorgzaam. Het lijkt me zo enorm eng! Ik denk dat ik het niet kan. Opvoeden in het algemeen.
Ik bedoel dus niet dat jongens niet leuk zijn! Absoluut niet. Ik heb ontzettend lieve neefjes (ze zijn allemaal zo lief voor hun moeder), werken hard en zijn overall gewoon hartstikke nette gasten. Ik bedoel alleen te zeggen dat ik niet zo goed zou weten hoe ik met ze om moet gaan, als moeder zijnde. Misschien gaat het wel helemaal vanzelf.
Maar als je je post doorleest, vind je dan niet dat hier enorm veel aannames in zitten? Ik ben het er mee eens dat het geen schande is om een voorkeur te hebben, maar wat maakt dan dat jij die voorkeur hebt? Er op uit kun je ook met je zoon en echt niet alle jongens vinden voetballen etc leuk. En dochters kunnen net zo hard puberen denk ik.
Oh en de meeste moeders doen maar wat hoor haha ik dacht ook altijd dat ik niet klaar zou zijn voor het moederschap maar dat komt vanzelf
Je hebt echt helemaal gelijk en ik sluit me volledig bij je aan. Je hebt het mooi verwoord. Ik denk dat we moeten concluderen dat ik er nog lang niet klaar voor ben.
Ik zat het ook met verbazing te lezen. Ze heeft zich wel erg snel terug getrokken en nu geeft ze aan dat het het plan was. Ik vraag het mij af…
HAHA
“Mijn taak zit erop” hmmmmm
Dit was inderdaad eerst helemaal niet het plan toch? Ze was toch (co)founder? En wat was haar taak dan? Bereik creëren? Het vermarkten van Linda’s kunstjes? Haha, nou dat is haar goed gelukt: Vereniging tegen Kwakzalverij op je hals, reclame code commissie, Boos. Goed bezig Annie
Sure sure, even de kvk afwachten.
Hahah we always have the printscreens!
Echt dat ze zo kan liegen en zich er nu zo makkelijk van af wilt maken. Hier Linda los jij het maar op met deze shit show I’m out.
Haha heerlijk dit. Heel erg doorzichtig. Eerder heeft ze volgens mij ook gezegd dat ze wilde stoppen met de adviesdagen, dit werd nu ook al door zoveel andere mensen gedaan en ze was toe aan iets anders. Nu kan ze opeens niet wachten om er weer mee te beginnen. En de reacties staan uiteraard uit. Mooi dat dit geflopt is, wat een domme doos. Ik hoop dat het haar veel geld heeft gekost.
Overigens ook erg toevallig dat degene van haar agency nog wel een comment kon achterlaten met een lofzang voor Annic en dat de enige comment is onder dat bericht Edit: Oh nee, blijkbaar heeft ze bij alle foto’s het zo ingesteld dat alleen mensen die zij ook volgt mogen reageren.
Hahaha wat een nep mens is het toch.
paar weken (en een berg kritiek en een naderende boos-uitzending) later:
Hahah écht niet dat Annic geld investeert in iets waar ze zelf niks uit kan halen. Ze doet het nu net overkomen alsof ze Linda ermee geholpen heeft door te investeren in dit hele plan om zich vervolgens weer te richten op haar eigen dingen. Als een soort gift… Maar het was overduidelijk dat ze hier gewoon grof geld mee wilde verdienen over de rug van onzekere mensen met een hele grote wens/droom. En nu het niet lukt, niet loopt misschien zelfs en alle shit online en door programma’s bekritiseert wordt, trekt ze zich terug. Jaaa ja. Er zit een luchtje aan dit hele verhaal… En een hele nare
En dat ze constant alle comments uitzet zodat alleen haar ass kissing achterban haar kan supporten met veel en zegt ook al genoeg.