Daarna volgt er nog een heel relaas over “afscheid nemen”, “Ik moet mijn roze kinderwagen nu weg doen en vervangen door een blauwe” en “Er hangt zometeen een jongen aan mijn borst…”
Mijn hemel arm jochie, die zal dit maar terugzien he?
Nou precies, dat dacht ik dus ook. Ze zegt ook “Ik heb totaal geen gevoel bij dit kind”.
Leuk!! Als je dat terug ziet later. Heel fijn.
Meine gute ik kan voor veel dingen begrip op brengen maar niet dat je door een rouwproces gaat omdat je VIERDE kind een jongen is ipv een meisje nadat je al DRIE meisjes hebt. Mij niet bellen.
Jemig. Dat je een lichte voorkeur hebt ala, maar dat je vervolgens daar een video over maakt en het een rouwproces noemt? Toen ze begon over afscheidnemen heb ik m afgezet. Arm jochie, hoop dat hij dit nooit ziet.
Wáárom praat zij ook steeds zo kinderlijk/hoog? Jeetje. Alleen dat irriteert me al
@Fishing ah oke. Zo ver had ik nog niet gekeken. Het is wel een opvallende reactie iig. Zou wel jammer zijn als hij het echt meent en het op deze manier zou moeten vragen
Ben jij Lynn van EOTB?
Sorry, ik refereer dat zinnetje echt aan haar omdat ze dat echt continu zei XD
Wat sneu voor al die mensen zeg.
De oudste zoon (die reageert) heeft blijkbaar via zijn moeder een halfzusje, en via zijn vader 2 halfzusjes. En nu gaan zijn vader en stiefmoeder scheiden. Ik denk dat de wereld van dat jochie op zijn kop staat.
Ik refereer het aan Martien Meiland
En inderdaad, ze heeft OOK nog eens een irritante spreekstem.
Ja idd… ik volgde haar vroegâh, toen ze nog echt over beauty eten en mama zijn blogde en niet over die business programma’s.
Ik hoop dat het een “grapje” is, misschien tussen z’n vader/stiefmoeder/hemzelf ofzo… Anders zou het toch echt heel sneu zijn…
(Nouja het is sws sneu natuurlijk…)
bestaat haar account nog wel? Op instagram geeft ie steeds aan dat pagina niet gevonden is.
Deze toch?
ik zie het nu inderdaad. dank je wel. Mompointnl was waar ik op zocht, omdat dat volgens mij ook haar werkaccount (?) was
Haha nee nooit gezien ook
Nou dat precies. Ik heb bijvoorbeeld mijn schoonmoeder nooit meegenomen naar de verloskundige maar mijn eigen ouders wel.
Het was niet eens echt een voorkeur maar meer zo van: oké zo gaat mijn leven dus niet lopen. Daarom ook expres een geslachtsbepaling met 16 weken dan ben je er tegen de bevalling al helemaal aan gewend.
En over een jaar of wat ga ik gewoon proberen een hele leuke schoonmoeder te worden . Voor wie dan ook trouwens, jongen/ meisje/ zal me een worst wezen.
Ik moet aan deze video denken, ik weet niet waarom maar ik ben gefascineerd door gender reveal video’s (ik vind ze dus juist verschrikkelijk over het algemeen). Maar goed, baby nummer 7 na 6 jongens bleek dus ook een jongen. Je hoort gewoon de teleurstelling bij degene die filmt. Die vrouw zelf reageert wel prima, maar vind het niet zo heel gek hoor dat je dan toch op een meisje hoopt. Natuurlijk is ze óók blij met haar zoon. Tenminste, ik ga er maar even vanuit dat je niet zomaar aan zeven kinderen begint. Laatst zag ik een andere video en dat was wel echt erg, die oma reageerde zó lullig: what?? it’s a boy?? Zo erg.
Hahaha ik vind dit soort samenwerkingen altijd een beetje sneu. Net als met moederdag en zo.
Haha ja thanks voor het filmen van mijn video’s, als bedankje een laptop die ik niet zelf heb betaald. Joe.
Kan iemand dit ook als comment plaatsen ?!
Ja pap, bedankt voor als je hulp. Je verdient na 10 jaar echt een nieuwe laptop, maar wel alleen omdat ik die gespont krijg, want hihihahaha dat ga ik toch niet zelf betalen?
Hier je gesponsorde opportunistische kado pa! Na al die jaren wilde ik je dat gunnen.