Mommybloggerstopic #3

Wat ik niet snap hè. Als je meeleest sinds Bettygate (wat trouwens niet hier was), hoe kan het dan dat je het zolang volhoudt zonder account? What kind of human are you? :fearful:

Ik lees vaker dat iemand na lange tijd meelezen / lurken een account aanmaakt. Lurken zou me na een tijdje wel vervelen. Heb je nooit eerder de neiging gehad om te reageren? Hoe hou je jezelf zolang onder controle?

55 likes

Maar… die komen toch echt niet alle 272 van hier?!
Dat kan ik me niet voorstellen.

Wordt dit nog ergens besproken?

1 like

Welkom! :smiley:

Je hebt wel dezelfde avatar als @Zora :stuck_out_tongue:

Ik hield het denk ik 2-3mnd vol :joy:

2 likes

Mijn aangetrouwde tante ging een poosje geleden voor me staan en vroeg: “Zie je niks aan me?” Uhm nee… “Ik heb de rimpels boven mijn mond laten wegspuiten.” Oh ja, nu zie ik het. Waar heb je dat laten doen dan? Je bent toch niet naar zo’n beauty-kliniek gegaan he? “Nee, naar een professional, hij is huisarts van beroep.”

True story, helaas.

10 likes

Als je reacties verwijderd worden en je op een ander account inlogt… :woman_shrugging:

1 like

Kan zij eigenlijk ook specifiek die link uit de reacties filteren of moet ze dat handmatig doen?

Ik denk ook niet dat het hier vandaan komt. Genoeg andere mogelijkheden: de kwakzalverij vereniging heeft zelf ook groot bereik, de Viva forum misschien?

1 like

Nouja dat vind ik wel wat heel anders. Dat is gewoon wat prikjes zetten voor veel $$

5 likes

Oh gut, ja google op avatar en cat en daar ga je al.

En wat zo lang meelezen en niet reageren betreft, ach, als er juice genoeg is… Hoef ik niet per se mijn zegje te doen.

7 likes

Ik denk dat het best zou kunnen dat het wel allemaal hier vandaan komt. Er zullen een hoop mensen zijn die alleen maar stilletjes meelezen (waaronder ik tot recent), maar die ondertussen wel even duimpje omlaag doen.

13 likes

Hahaha even offtopic maar ik lees echt al mee op egf sinds ik 13 ben denk ik? (Ben nu 25). En heb pas sinds FF een actief account. Denk dat het kwam omdat ik heel jong was eerst en niks te melden/bij te dragen had voor mn gevoel. En daarna heb ik gewoon jaren gedacht: dit is ook prima zo. Maar ben wel blij dat ik nu wel een actief account heb haha! Veel leuker zo.

19 likes

Ja nice, ik heb bij de Manfield gewerkt en heb net een appje naar mijn oude manager gestuurd. Hij gaat nu contact opnemen met de eigenaar van Manfield :upside_down_face:

145 likes

Ben benieuwd wat er uit komt, medevogel :wink:

1 like

Haha ik heb het zo verwoord in de comment, omdat het me leek dat mijn comment eerder zou mogen blijven staan als ik even een debieltje uithang en volledig erin meega, als dat ik er vol tegenin ging :stuck_out_tongue:

14 likes

Kan hij nog steeds niet puzzelen…

2 likes

Als de bonken fillers van je klant zich vervolgens vastplakken in 1 wang en die klant dient daarover een klacht in bij de tuchtcommissie, terwijl de beroepscode voorschrijft dat je dient te handelen naar datgene waartoe je geregistreerd bent, dan heb je als huisarts zijnde een serieus probleem.

2 likes

Echt? Wow!

1 like

Hahahaha ik ga hiet stuk om

Voor de psychologen/pedagogen onder ons: de befaamde Columbo techniek werkt altijd zeer goed. :stuck_out_tongue:

1 like