Mommybloggerstopic #3

Haha, ik was ook heeeel lang een meelezer met account maar zonder mee te posten. Niet echt een goede reden voor, voelde een beetje willekeurig ofzo om inééns mee te gaan posten en wist nooit zo goed wat ik nou had toe te voegen. Slaat natuurlijk nergens op en o.a. door deze rel dacht ik; toch maar eens uit die lurkermodus stappen :grin:

8 likes

Vanochtend toen ik die vlog keek en ik zag Annic chin chinnen met allerliefste op haar allegrootste succes, en daarbij met droge ogen verkondigde dat die website er uit lag omdat het zó enorm storm liep, dacht ik wel: zou allerliefste nu gewoon meegaan in die leugenachtige gekkigheid van haar? Of zou ze hem ook voor de gek houden?

Ik bedoel: welke website ligt er nou uit als het je zelf op IG 90K volgers hebt en het account van je website een paar duizend? Het is toch niet alsof er MILJOENEN mensen die website ineens bezoeken

11 likes

Had ze vorige week geen vlog? Of heeft de lockdown mijn gevoel voor tijd verpest?

Overbelaste website

De website van mijn werk knalt er heel soms met piekbelasting ook uit. Veel bezoekers kan, maar ineens een paar duizend op hetzelfde moment niet (waardoor je er op belangrijke momenten snel uit ligt). Moet eerlijk toegeven dat we de capaciteit dan makkelijk kunnen verhogen, maar het stiekem interessanter is als je er af en toe even uit knalt (dan gaat met ook tweeten dat je eruit ligt).

1 like

:+1:t2::+1:t2::+1:t2: Ze mag een item maken, mits ze iemand te pakken krijgt die hier nu al door benadeeld zijn… Iemand ideeen of die er al zijn?

17 likes

Volgens mij heeft ze om de week een vlog. Wat jammer zou zijn want dan heeft ze de afgelopen week ( dus deze briljante week) geen vlog opgenomen.

2 likes

Super goed!!

1 like

Denk dat zo’n persoon moeilijk vindbaar zal zijn (website is nog niet lang online), maar misschien wel iemand die zo’n test ergens anders heeft gedaan.

5 likes

Hmm voordeel van de twijfel dus op dit punt

Wat goed!! Betekent alleen wel dat iemand er moet zijn ingetrapt (helaas) , iets wat je liever voorkomt.

Hoop echt dat Radar, de Monitor, Boos ofzo het ook oppakken. :slight_smile:

1 like

Vorige week even niet omdat ze druk was met mamaworden, op dat account kwamen filmpjes online.

1 like

Denk niet dat die er al zijn. Misschien is er wel een vrouw die moeilijk zwanger kon/kan worden die haar verhaal wil doen?

1 like

Oh dan kan ik niet wachten op de vlog van komende zondag. Maar die zal wel niet komen omdat ze het zozozo druk heeft met mamaworden.nl vanwege de vele enthousiaste reacties, níet normaal, zó bijzonder!

9 likes

Denk ook dat het daar nog wat te vroeg voor is. Misschien in een andere hoek zoeken. Bij mensen die zo’n test hebben gedaan omdat ze wilden nagaan of ze bepaalde voedingstekorten hadden en zo’n test foutieve/nietszeggende resultaten gaf?

Heb even zitten googelen en kom uit bij https://www.fitmetiris.com/single-post/bloedtest. Zij claimt dat die bloedtest bij een client aangaf: “zwaar vitamine B12 tekort had (…), ook een magnesium tekort. Daarnaast had ze ook een parasiet en kon ze niet goed tegen lactose en spelt. Ook was er een hoge stressbelasting.”

Zijn nogal wat claims, opgemaakt uit een druppeltje bloed…

Ps, misschien kan de vereniging tegen kwalzalverij er een oproepje uit gooien ofzo?

3 likes

Ik vind het contacteren van Manfield te ver gaan eigenlijk. Dat je haar website schadelijk vindt en wil dat het stopt snap ik. En ik sta ook helemaal te juichen voor het artikel op de website van de vereniging tegen kwakzalverij. Hoe ze dit aanpakt en om gaat met de kritiek is ook echt niet oke. Maar andere samenwerkingen van haar proberen te saboteren vind ik niet netjes.

8 likes

Wat goed dat je precies weet wat ik heb gemaild. Je kan op verschillende manieren iets melden he.

Werk je voor Manfield? :sweat_smile:

1 like

Nou bijzonder, mijn toch best wel nette comment is verwijderd.

4 likes

Annie gaf ook aan dat ze schimmels ? In haar darmen had. Tijd geleden. Is dat ook met een bloedtest gedaan?

Ze voelde erna meer energie e.d.

Hier ben ik het wel mee eens, ben daar ook geen voorstander van. Ben eigenlijk wel tevreden met de stand van zaken nu. Dat het artikel er toch is gekomen is het belangrijkste. En dat het misschien nog opgepikt wordt door bepaalde media zou ook top zijn.

Aan de andere kant heeft ze zichzelf natuurlijk wel enorm onsympathiek gemaakt met haar onterechte dreigbrieven. Dus van die kant snap ik de reacties ook wel weer.

@Koekoek nou een positieve mail zal het niet zijn toch?

5 likes

Ik herinner me dit ook, een darmparasiet oid. Dat klonk me ook behoorlijk orthomoleculair in de oren. Mijn schoonmoeder heeft ook van die ‘aandoeningen’ gehad met haar darmen en ging toen allemaal kefir drinken en geen tarwe eten en toen was ze ook weer beter oid. Ik denk echt dat Annic in dit soort dingen gelooft en zelf ook veel geld neerlegt voor die behandelingen.

4 likes