Hahahaha misschien brengt dat haar wel op ideeen. Huh wat, nee geen idee, zal wel iets mis zijn met het systeem hihi, weet niet waar je het over hebt, ik heb niets gezien.
Yeah! Ik vind het echt knap dat jullie er allemaal mee doen! Zoveel nieuwe forumhelden.
Ik had net serieus spontaan kippenvel op mijn scheenbenen toen ik dit topic opende. Dat wilde ik toch even gezegd hebben.
Er blijven gewoon reacties een half uur staan Nieuw record!
Als ik stagiaire bij haar was zou ik een zondagstarief eisen.
Ik krijg hier kippenvel van
Volgens mij ben ik gecensureerd op YouTube. Kan dat?
Hahahaa ik zit zo hardop te lachen om van alles hier. Het is diep triest, maar ook echt komisch
Jazeker. Kritische reacties worden verwijderd.
Ja die artsen hebben bericht gekregen van haar advocaat.
Het stomme vind ik dat ze dit ook post zo van “Hallo ziekenhuizen het is zo makkelijk waarom doen jullie dit niet”
Echt idioot. In mijn beroepscode is dit het eerste artikel:
De beroepscode is van toepassing op het handelen en nalaten van de pedagoog, ongeacht of hier een financiële vergoeding tegenover staat.
De beroepscode is niet alleen van toepassing op het handelen en nalaten van de pedagoog in professionele relaties. Maar ook op ieder ander handelen en nalaten van de pedagoog dat zijn weerslag kan hebben op professionele relaties, zoals uitingen in de (sociale) media en handelen in de privésfeer, voor zover de pedagoog zich uitdrukkelijk als pedagoog manifesteert.
Verder in de code staat dat je je handelen baseert op scholing en je enkel handelt voor zover je daartoe geregistreerd bent. Als ik echt zo gekkie was om bovenstaand plan door te voeren, kan ik daarvoor gewoon tuchtrechtelijk aangesproken worden. Ik zou het dus ook niet eens willen riskeren. Kan me niet voorstellen dat dat bij hem niet kan.
Ja dat klopt. Maar ik zie die van mezelf nog wel staan, maar er komt geen reactie op en ik zie ook geen nieuwe reacties.
Neu ik denk dat dit een reactie is à la Mascha: kritiek vermomd als vraag
Wat ik begreep van de forummer is dat er zelfs huisartsen zijn, die er alternatieve spreekuren erbij doen op een zaterdag. Snap ook echt niet dat dit getolereerd wordt door welke beroepsvereniging dan ook. Hoe kan je dan nog vertrouwen op titels? Hoe weet je dan of iemand het niet tijdens zijn ‘reguliere’ werktijd doet? Nu riskeer je toch ook het vertrouwen in andere zorgverleners?
@anon46493654 Klopt, op je eigen account zie je je reacties nog staan. Als je dan op een ander acc inlogt /uitlogt zijn ze verdwenen.
Hehe, ze heeft 350 duimpjes omhoog en 272 duimpjes omlaag. Dat had ze vast niet verwacht.
Ik hoop echt dat we onze oh zo kritische Mascha kunnen verheffen tot onze patroon.
Ik heb net een account aangemaakt om jullie een staande ovatie te geven. Lees al lang mee (oh de Bettygate, wat een heerlijkheid), maar dit verdient ekte kudo’s! Ik hoop dat dit morgen het openingsitem van Boulevard is
Volgens mij heeft ze de comments nu zo ingesteld dat ze iedere comment handmatig moet goedkeuren voor ze daadwerkelijk gepost worden…