Mommybloggerstopic #3

Iemand haar hier gaan volgen op insta die ze ook geaccepteerd heeft?

Mocht je nog een pand nodig hebben met de benodigde uitstraling, ik heb bouwkunde gestudeerd dus als je nog een geregistreerde makelaar/taxateur/whatever nodig hebt…

10 likes

ik ook, het hele internet laten afsluiten? 5g masten in de fik steken?

1 like

Echt hartverwarmend hoe enthousiast jullie zijn. Ik huil een beetje omdat ik zo blij ben dat ik binnenkort kinderzieltjes kan gaan uitknijpen. Kan dus nu gewoon al naar mn volgers communiceren dat we hier heel hard aan gewerkt hebben met een bouwkundige, meerdere pedagogen en een ervaringsdeskundige.

Het meest absurde is dat we hier allemaal om lachen, maar dit eigenlijk gewoon is wat ze doet

45 likes

Ik heb wel anderhalve module privaatrecht in mijn studie bedrijfskunde gehad, dus bij deze werp ik me op als de nieuwe Royce. Gewoon voor de zekerheid, als de postivevibesonly communicatie toch niet zo uit de verf komt

15 likes

De vereniging tegen kwakzalverij reikt ook elk jaar de Meester Kackadorisprijs uit, die niet alleen kan worden gewonnen door kwakzalvers maar ook door hen die kwakzalverij een podium geven.

Omschrijving: De jaarlijkse Meester Kackadorisprijs is bestemd voor personen of instellingen, die de kwakzalverij in aanzienlijke mate hebben bevorderd.

Dit is toch een perfecte case hiervoor? Social media is tenslotte tegenwoordig zo ongeveer het grootste publiciteitsmedium wat je kan bedenken

43 likes

Ohh wat bijzonder🥰 Echt té leuk #positivevibesonly

5 likes

Oke, vriendin die bij WNL (oa Goedemorgen Nederland) gaat kijken of ze dit deze week misschien in de uitzending kan krijgen :upside_down_face: (geen screenshots of namen van hier, heb alleen het artikel van Vereniging tegen de Kwakzalverij doorgestuurd).

Edit: chef is gemaild, ben benieuwd!

149 likes

Echt té lief dat je dit allemaal voor je medemens doet!!! :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ben er gewoon niet over uit waar ik meer naar uitkijk, de aflevering van BZV van vanavond of Annic’s vlog van volgende week. Hoe ze dit ‘akkefietjes’ vakkundig gaat negeren en sowieso alleen maar gaat verkondigen hoe dit écht uit een goed hart komt en dat het zó fijn en lief is dat iedereen zo vol positiviteit reageert.

:face_vomiting::face_vomiting:

11 likes

Dit wordt gewoon een geweldig succes. En iedereen die het daar niet mee eens is, die snoeren we gewoon de mond. Alleenmaarliefde.

Snap oprecht niet hoe mensen dit gewetenloos vergelijkbare dingen kunnen uitvoeren.

1 like

Hahaha volgens mij is het forum weer overbelast.

4 likes

een unaniem belachelijk groot succes?

congratulations for having me! :heart::heart::heart:

4 likes

Kan iemand het hoofd van Annic hierop shoppen?

32 likes

Jaman, zeker als we ons laten coachen door wondercoach A. Kijk naar haar geweldig positive vibes reacties online.

1 like

De tering, wat een happening.

6 likes

Wat ik me wel af vraag: hoe kan het dat de big geregistreerden die hieraan meewerken, niet tuchtrechtelijk aansprakelijk zijn? Hoe kan je als geregistreerd medicus een side business hebben in zaken die je niet kan toepassen (want geen protocol/onderbouwing) nog uitleggen (want geen andere aannemelijke reden om het uit te voeren)? Vind dat eigenlijk het meest kwalijke. In mijn hoofd bestaat er altijd nog een scenario met hele kleine kans waarin dit Annic is wijsgemaakt dat dit allemaal werkt en ze gewoon écht niet zo snugger is. Maar die andere twee…

8 likes

Nou, ik heb de gratis versie laten mailen: Het eerste op de lijst: EMB bloedtest.

:face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting:

@Shaaar Dit vroeg ik me in het eerdere topic ook al af, inderdaad. Dat het zo gek is dat je BIG geregistreerd moet staan ivm patientveiligheid voordat je handelingen enzo mag uitvoeren. Dat je mag vertrouwen op beschermde titels. Maar blijkbaar mogen BIG geregistreerden er een alternatieve sidebusiness naast houden zonder gevolgen. Debiel toch?

10 likes

Hahaha iemand vraagt in de comments hoe het kan dat de comments verwijderen of het een bug is…

7 likes

Mag ik ook m’n hele kind opsturen voor onderzoek? Ik hoef alleen de handleiding voor de testresultaten terug.

13 likes