Mommybloggerstopic #3

Ooh, is ze je BEC geworden? :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Hahaha love dit!!

Misschien dom hoor maar hoe zie je op insta de meest recente reacties? Ik zie altijd eerst de reacties van evt mensen die ik volg en daarna de meest gelikete enzo. Moet je dan echt door al die comments scrollen om te zien welke nieuw zijn? :see_no_evil:

Ik die rolls royce googlen zie ik dit hahaha

77 likes

Doe het en stuur haar mail daarna door naar de krant

76 likes

#positufvibez

3 likes

Tuurlijk! Zestien jaar, daar heb je het al, die snapten er niks van, één prik in je vinger was genoeg geweest.

1 like

Linkje naar dat topic, of ist das verboten?

Eh nee dat is omdat je vaccinaties hebt gehad. Misschien wel op te lossen door een dagelijkse tarwesmoothie.

3 likes

Ja en kijk vooral ook uit voor 5G-stralen

3 likes

Ik ben ook wel eens bij de dokter geweest dus ik weet wat ik doe.

12 likes

Je brengt me op ideeën. EHBO én BHV hier. :100: Niet te vergeten ca. 60+ planten die ik allemaal in leven weet te houden. Law of attraction, baby. :four_leaf_clover:

19 likes

Ik ben geregistreerd pedagoog. Ga vanaf morgen even een sidebusiness beginnen als kinderpsychiater. Lees aan de hand van bloestesten uit of je kind stress heeft. Aan psychologie gelinkte achtergrond, dus moet toch kunnen?

35 likes

Als stichting of Bv?

BV natuurlijk, ik steek er heel veel geld in, wil ik minstens verdubbeld terug zien.

12 likes

Haha o wat heerlijk dit alemaal! Ik had al een hekel aan haar, vooral nadat ik ooit een oprechte kritische vraag stelde over hoe ze keek naar hoe het in de wereld gaat en iets over duurzaamheid: heeft ze toen ook verwijderd. Blij dat ze keihard wordt gepakt nu.

14 likes

Kan ik helpen? Ik zoek na m’n master (zelfde branche) nog een baan. Wel graag op de loonlijst… ben zzp’er zijn zo zat.

Ik mag dan diagnosticeren. Dus ondanks dat we dat dan niet gebruiken kunnen we dat wel
Op de site zetten. Ook me registratisch enzeu. Weetjewel.

5 likes

Oh graag ken nog geen enkel platform die hier over gaat!!! Zo fijn dat je dit gaan lanceren topper, dat je dit echt met je hart doet bewijst maar weer hoe lief je bent! :heartbeat::kissing_heart:

27 likes

Thanks voor de tip, zal je een boekenbon toe sturen en als het echt goed werkt mag je mijn stagiair worden.

@Paardenmeisje jij mag in de ervaringsvideo. @Fishing oeh bapd heb ik niet, dus jij mag in dienst zodat we die kunnen noteren.

3 likes