Mommybloggerstopic #3

Ik heb een reactie geplaatst die nu 3 likes heeft maar zal ze zo ook wel verwijderen…

1 like

:see_no_evil::smiling_face_with_three_hearts::pray:t3:

Wat een gezellige zondag middag weer! Meine guteeeee.

9 likes

Hahahaha moest hardop lachen

2 likes

Heeft Serena ooit ergens op gereageerd? Zij heeft toch ooit iets gedaan met laboratorium werk.

2 likes

Die is vast te druk om zelf dikke spondeals binnen te harken

33 likes

Ik zou niet rekenen op serena verspon. Die zou haar eigen stoelgang verkopen als ze er maar winst op kon maken.

162 likes

Haha ik had nog klein beetje hoop :woman_shrugging:

1 like

Ik proestte mn thee uit, thanks :rofl:

1 like

Sorry, Annic haalt het slechtste in me naar boven :sweat_smile:

haha ‘hoop’, I see what you did there

9 likes

De comment van ene Anne staat er nu al driekwartier. Heeft de stagiaire even pauze?

2 likes

Of ze zag die niet en nu wel :stuck_out_tongue:

1 like

Ik denk dat speurneus Rosj even zoek de verschillen aan het spelen is om te kijken wie royce is

2 likes

Mascha is wel een van de weinigen die dat zou durven denk ik. Wat dat betreft heeft ze gewoon schijt. Ze had de laatste tijd ook stories over influencers in tulpenvelden en over de hoeveelheid (business?)coaches die uit de grond schieten

15 likes

Nee, ze gaat maandag alles op een rijtje zetten, heb haar wel dit artikel opgestuurd natuurlijk maar zij heeft ook weekend

7 likes

Ik wil niet veel zeggen maar ik zie wel wat gelijkenissen…

3 likes

Goeie teint foundation ook! past precies bij z’n nek.

4 likes

Denk dat we beter even geduld kunnen hebben en erna weer reacties plaatsten. ze zit nu echt te wachten.

Ik vind dit dus echt boeiend: ik reageerde onder het mom van kill them with kindness dat ik de website erg mooi vond, maar door het artikel twijfelde aan de bloedtest. Hoe zij erover denkt, of ze echt werken en of ze eraan verdient. Daar reageert ze dus op dat ik haar moet mailen en ze me dan verder helpt. Dit is toch gewoon pure oplichting, waarom zou je een kritische reactie alleen in het geheim van mail willen beantwoorden? Omdat je iemand dan wijs kan maken dat het wel werkt?

Kunnen we gelijk kijken of ze nog mee leest.

39 likes