Mommybloggerstopic #3

“Ga vooral naar het ziekenhuis en laat je daar alles wijsmaken”

Letterlijk.

12 likes

Ik begrijp wat je zegt, maar dat is dus niet wat die commenter zegt. Zij zegt namelijk niet dat ze niet gelooft in reguliere geneeswijzen. Ze zegt juist dat ze gelooft in een combinatie van reguliere en alternatieve geneeswijze. En dat is echt iets anders.

@EllaFitzgerald Wat jij zegt is inderdaad wat ze letterlijk zegt, maar mijn interpretatie daarvan is anders dan de jouwe. Ik kan alleen niet voor haar spreken, dus het heeft verder geen zin om dat helemaal uit te kauwen.

2 likes

Oh zo, op die manier ja. Ik las het inderdaad anders.

1 like

Annic en haar censuur laten me aan iemand denken:
giphy (4)

71 likes

Ze filtert duidelijk de nieuwe berichten

2 likes

Pas op, je foto is niet weggeblurd…

5 likes

Elke zondag de afgelopen tijd staat hier in teken van onze weldoenster Annic. Zó bijzonder, echt niét verwacht, té lief dit :sob:

Neen serieus, ik hoop echt dat ze zelf als een gekkie op zondag die comments continu screent en verwijdert waardoor de allerliefste nog meer tijd met zijn dochter Zjuljet moet doorbrengen.

Ik vraag me trouwens af of zij zelf zou beseffen dat ze echt fout bezig is of nog steeds gelooft dat ze arme vrouwen helpt? Het feit dat je als een gek kritische comments en vragen verwijdert + een advocaat afstuurt op iedereen die een afwijkende mening heeft = regelrechte censuur. Dan weet je toch zelf dat je echt wel iets te verbergen hebt? Zelfde als het feit dat ze niet gewoon reageert op Mascha’s comment. Hoe ze vervolgens zo’n hypocriete vlog kan plaatsen en zo hypocriet slijmerige reacties kan plaatsen… hoe kan je jezelf nog recht in de ogen kijken?

12 likes

Die vrouw die niet geloofde dat reacties werden verwijdert zou nu ook wel gek opkijken dat haar reactie weg is.

47 likes

Je foto is zichtbaar (even waarschuwing voordat er bij jou dadelijk ook een brief op de mat ligt zoals bij andere forummers)

3 likes

Misschien kan Annic solliciteren naar een functie in de DPRK.

2 likes

En ze blijven maar komen, hahaha.

Zal vast zo verwijderd worden.

87 likes

Wat een bizar gebeuren dit allemaal. Ik hoop zo dat het in de media wordt opgepakt.
Hebben jullie het artikel al doorgestuurd naar de influencers die zo lyrisch waren over Annics platform?

4 likes

Daar was onlangs bijna een vacature.

2 likes

Volgt er iemand Mascha op insta die het artikel kan doorsturen? Ik hoop echt op onze Mas en haar groot bereik om het hopelijk onder de aandacht te brengen.

4 likes

Ja, ik ben een soort van ‘benieuwd’ wat ze nu gaat doen, moet bekennen dat ik die stap van de advocaat echt niet zag aankomen.

3 likes

Denk dat al die influencers beetje bang zijn om tegen haar in te gaan en daarom ook zo slijmen

1 like

Ik zie hem nu al niet meer. :joy: Maar misschien kijk ik niet goed

Volgens mij krijg je hier wel melding van ja.

Zal ik doen!

En weer 2 reacties weg… Fijne zondag, Annic.