Haha en nee NATUURLIJK was dit geen samenwerking ehm nou zo natuurlijk is dat dus kennelijk niet
alsof iedereen dacht dat zij een supermens is dat nooit iets kwijtraakt en we het allemaal aannemelijker zou vinden dat haar slof VeRdweNen is en we daaaarom nu verbaasd zijn. NEE dat was de verwarring niet sponslofmuts
Ik vind het best komisch eigenlijk dat ze het post haha. Ik kan ook iets kwijt zijn en dan weken later vinden en dan INTENS enthousiast daarover zijn …
Mijn vader vond na 3jr een emmer terug. Daar hebben we het soms nog over - hij had toen echt iedereen gebeld omdat “een emmer verdwijnt niet zo maar toch?!” Hij kon dat echt niet verkroppen haha
Ze wil dat we denken dat ze ondanks haar sponlife nog zo lekker gewoon is gebleven.
Maar waar was die emmer dan al die tijd?
Ehhh nou, schuldig. Die lag bij ons. Terwijl m’n vader het echt duizend keer gevraagd heeft. Maar we vonden ‘m achter het Luik toen we de kerstboom gingen pakken. Maar hoe die daar gekomen is…? Misschien in de verhuizing ofzo? Toen liepen er zoveel mensen bij ons haha
MAAR HÈ, hij kwam boven water !
Die arme man, nachten wakker gelegen haha. We hebben ‘m toen ook ingepakt met sinterklaas en gegeven als cadeau
Maar ik kan mij nou echt niet voorstellen dat er heel veel mensen haar hadden geDM-t om te vragen naar die slof…
Die emmer doet hij nooit meer weg. Mijn vader heeft ons ooit vijf gulden beloofd als we een tang in de kruipruimte zouden vinden. Die tang is nóg gespreksonderwerp nummer 1 zodra we de kelder in gaan. Tang is nog steeds kwijt.
Wat ik niet snap he. Ze was ergens geweest met dr sloffen nog aan. Kwam toen thuis heeft dr sloffen uitgedaan en samen ergens neer gezet. Toen was ze dr een kwijt en vind die weken later terug in een tas…
Heel appart
De laatste stories van onze hoofdrolspeelster al gezien?
Ja maar ze heeft kinderen. Mijn haarborstel heeft zich van de badkamer la naar de Duplo doos verplaatst en onze grimms houten poppetjes eindigden in de stereo (past kennelijk precies)
Annic of De Huismuts?
Bijna iedereen hier is geblokkeerd denk ik, maar vertel?
Mevr wondere wereld. 2 stories vanavond dat ze aan het wandelen met haar dochtertje was. #geluksmomentjes.
Nou ja, ondanks alles heeft ze dus ook gewoon een gezin en deelt ze daar wel eens iets over. Laten we nou niet alles onder een vergrootglas leggen.
Vooral doorgaan alsof er geen wolkje aan de lucht is. Ik ben benieuwd wat er werkelijk in haar hoofd omgaat.
Oh ik dacht nu komt iets spannends
Ze heeft het wel een beetje over zichzelf afgeroepen. Alle kritsche reacties verwijderen, advocaten afsturen op mensen die negatief of kritisch over haar schrijven. Dan krijg je nu niet bepaald mensen op je hand.
Dus dan mag ze niet delen dat ze aan het wandelen is met haar dochter? Vind het wel heel ver gaan hoor, hoe achterlijk ik haar en dat mamaworden gedoe ook vind. Laat haar lekker wandelen met haar kind.
Ooo dit had ik vandaag nog!
Vond de puzzelmat die ik ooit schijnbaar van mijn moeder had geleend terug achter de schotten op zolder. Ik was ervan overtuigd dat ik die al terug gegeven had en werd elke keer steeds geïrriteerder als mijn moeder ernaar vroeg