Helemaal mee eens. Kelly heeft duidelijk de skills van Annic geleerd op dat vlak.
Haha ook wat ik dacht. Lekker seks met Shrek na zo’n groene smoothie.
tsjongejonge ben je communicatiestrateeg moet je de observatie van je schoonzus aanhalen ter illustratie van de veranderende markt. Wat een kul allemaal
Linda heeft trouwens haar hele site opgeofferd, er staat nog wat info over haarzelf maar verder linkt het alleen door naar mw
Ik heb zo’n leuk nieuwtje te delen
De bloedtest was helaas niet zo’n succes bij velen
Dus koos ik voor een ander businessmodel, even uitgetypt bij volle maan
Een plan waarmee we heel veel vrouwen helpen gaan
Een kwaktest waarmee je de kwaliteit van het zaad kan testen
Hopelijk gaan de critici het ditmaal niet voor me verpesten
Maak je man het dus even naar zijn zin
Pak het potje en doe het kwakkie er dan maar in
Stuur het op naar onze dokter W.
Het resultaat ontvang je binnen een week of 2
Hopelijk lukt mijn plannetje nu wel
En mondt het niet weer uit in zo’n rel
“Een paar vriendinnen waren zwanger, en ik merkte dat ze met veel vragen zaten. Eigenlijk missen ze een soort online vriendin die betrouwbare informatie geeft, dacht ik toen.”
Aldus de wonderdokter
Doet me zo denken aan die gasten die AirBnB hebben opgezet. ‘‘How wonderful, inviting strangers into your home and then making them pay’’ oid.
Alleen bij genoeg inspiratie. En op dit moment stroom ik over van inspiratie. Heb ik geen volle maan voor nodig. Mijn rijmpjes zijn bovendien helemaal gratis. Er zit geen shady businessmodel achter. En mochten ze op een dag verdwenen zijn van dit forum, dan weet je genoeg. Dan heeft ons Royke me bedreigd. En aangezien er geen shady businessmodel achter mijn rijmpjes zit, heb ik helaas geen geld om een advocaat in te schakelen.
Andere papa’s van 3 meisjes.
<3 huilen van het lachen
In other news: de pantoffel van de huismuts is terecht
Wel ff goed dat ze erbij zet dat ze ook maar een mens is. Ik dacht een wandelend reclamebord
Maar… had ze al nieuwe besteld? Want dat zou ze twee weken geleden eigenlijk al doen maar daar heeft ze nooit een update over gegeven toch
Het voelt nu echt alsof de film is afgelopen. Theatraal muziekje met een diepe voice over stem “alles kwam goed, annic dr testjes waren niet meer te koop, huismuts vond dr slof weer terug en iedereen was nog lang gelukkig”
Nee ze wachtte op een samenwerking. Alleen domme mensen betalen zelf voor hun spullen.
Zucht.
Zij vindt zichzelf zo interessant Niemand vroeg naar haar slof en ze zou toch een nieuw paar bestellen? Waarom heeft ze dat niet gedaan?
Dat de Muts ook dacht, Annic is lang genoeg het onderwerp geweest, nu weer even over mijn slof!!!