Mommybloggerstopic #3

Misschien moet ze juist wat meer doen met haar kind en minder aan haar ‘bedrijfje’. Daar zal ze vast beter in zijn haha

5 likes

Tuurlijk mag ze wandelen met haar. Maar het irriteert nogal dat ze alleen maar positivity wil uitstralen en ondertussen allemaal rare stappen zet. Op een gegeven moment kan zo iemand helemaal niets meer goed doen.

7 likes

Laten we wel wezen, d’r nieuwe bedrijfje zorgde vandaag denk ik niet voor veel #geluksmomentjes, dus maar goed ook dat wandelen met haar kind wél leuk is.

8 likes

Ja maar om dan speciaal een account aan te maken om te vertellen dat ze wandelt :joy:

63 likes

gvd ik heb hier veel te hard om gelachen

3 likes

Wonder woman wandelt. Wat een heerlijk nieuws, daar kan ik rustig op slapen.

5 likes

Heeft iemand de vlog van Kelly gezien? Krijgen ze een hond ofzo? Ik weet zeker dat ze niet zwanger is ook al doet ze het zo lijken met die (zoveelste) click bait titel.

(Kan zelf niet kijken want lig in bed en m’n vriend slaapt nog. Vind ik stiekem niet zo erg want ik erger me toch aan haar vlogs)

Ik heb net doorgescrold naar het ´grote nieuws’ en ze gaan een puppy in huis nemen.

Kan ze ook spondeals sluiten voor hondenvoer. Hopelijk gaat dat goed samen met Patrick the cattrick

4 likes

Dacht ik al. Dank voor het kijken haha.

Als zij ooit nog een vierde kindje krijgen gaat ze dat sowieso met véél meer bombarie aankondigen.

5 likes

Ja vandaar dat ik me dood ergerde aan de clickbait en er gelukkig niet in trapte. Dan had ik me echt geschaamd :sweat_smile:

Het zou me, los daarvan, niet verbazen als er daar ooit nog een vierde komt

1 like

Ontvangt zij nog steeds geld als we video’s kijken met adblock?

Weet je ook wat voor ras?

Nee heb enkel gehoord ‘puppy’ en weer weggeklikt. Helaas

3 likes

Als zij echt een kind kreeg voor iedere keer dat ze zo’n click bait titel heeft, had ze nu sowieso een heel elftal gehad :crazy_face:

3 likes

Maar ze verdraait de woorden ook weer lekker, want volgens mij dacht niemand (hier) dat het een samenwerking was hoor. Maar dat ze om nieuwe pantoffels zat te bedelen bij dat merk. Zijn wel twee verschillende dingen :grimacing:

5 likes

Een ChowChow.

Ben benieuwd of ze zich ingelezen hebben in het ras. Staat nou niet echt bekend als de meest kind & kat vriendelijke hond. Maar goed, ik weet niet of ze ervaren hondenbezitters zijn.

5 likes

Ooit (in een ver verleden) vond ik de huismuts echt leuk om te volgen. Nu irriteer ik me al wanneer ze éven in Co’s vlog zit. Dat Co binnenkomt en dat de muts haar een knuffel wil geven?? Volgens mij neemt die meid het niet zo nauw met de coronaregels gezien haar eerdere vakantieuitjes.

14 likes

Wow, wacht: influencers zijn wel verheven boven het normale volk he. Dus zij mogen gewoon de Coronaregels aan hun gesponsorde laars hangen. Net als Alboe, die twee meiden hielden nu ook niet bepaald afstand in hun scheidingsvideo.

6 likes

Ben gebeten door zo’n beest toen ik puber was. Haalde hem niet eens aan maar voor ik het wist had ik er een paar gaten bij in mijn hand.

Haar ouders hadden toch ooit een hond met de naam Caresse? Zegt alleen niks over haar als hondeneigenaar.