Ik vind het een mooie dag. De duimpjes naar beneden kunnen niet verwijderd worden en ik denk dat het wachten is tot de media het artikel van de stichting oppikt
DIE LINK NAAR HET ARTIKEL IS WEG.
Excuses mijn caps maar omg. Arme stagiaire.
Zal liefste ff balen dat Annic nu heel hard moet werken aan damage control, moet ie nog steeds elke dag met z’n dochter doorbrengen
Waren net 96 reacties nu 79
Er waren net nog 99 reacties en nu nog maar 74. Wel denk ik dat we nu even moeten stoppen met posten omdat ze er nu op zit te wachten.
PCOS is Sws een bitch?! Met onze eerste waren we super vlot zwanger, bij nmr 2 waren er mega veel cystes bij, was elke eisprong een hel… en wat ik anders had gedaan? Geen fluit (ja een kind op de wereld gezet)…
Ik heb ook wel eens andersom gehoord: cystes weg na de zwangerschap/bevalling? Daar is Sws geen pijl op te trekken allemaal…
Jeetje ze verwijdert comments waar je bij staat. Ongegeneerd echt…
Het kan zo maar zijn dat ik zojuist een bericht naar Radar heb gestuurd met een link naar het artikel.
Mijn kind is jonger dan die van haar en ze weet gewoon welke knopjes ze moet gebruiken op youtube. Misschien kan haar kind dus wel helpen positiviteit te promoten (lees: negativiteit te verwijderen).
Kwakzalverij én kinderarbeid? Dat wordt wel linke soep dan.
Oh oeps, er ligt ook een email bij manfield.
Ik hoor het haar al zeggen: “WAT KNAP SCHATJE!!!” na elke verwijderde comment
Owjee wat vervelend.
Net als die voedselgekkies die ‘voedsel proberen los te laten’. Ok good luck with that.
en @Koekoek
Die commenter zegt letterlijk dat ze gelooft in een combinatie van reguliere en alternatieve geneeswijze. Niet wat jij onterecht quote, @Koekoek, en dus ook niet dat echte dokters en ziekenhuizen lariekoek zijn, @EllaFitzgerald.
Het is duidelijk dat ze genuanceerd en respectvol reageert (Ik snap sommige reacties / Niet alles is bewezen) en daarna over haar eigen ervaring vertelt. Het is toch niet nodig om dat zo onderuit te halen?
Ik had +1000 ongelezen posts in het vorige mommybloggerstopic dus compleet gemist wat er nu met Annic is, kan ik ergens een korte samenvatting lezen?
Dan maar hopen dat er daarboven een kleine soy.pear is die jou kiest
Ik zeg alleen dat het geen zin heeft om in feiten wel of niet te geloven en dat het dus een gekke uitspraak is.
Vond het wel een nette reactie, maar daarom reageerde ik op de laatste zin.