Lachen als zo’n vent dan geholpen blijkt en het alleen sperma vocht is
Je weet nooit toe hoe ver Annic’s invloed reikt.
Hij zal vast een salaris binnenslepen waar jan modaal maaaanden voor moet werken
“Ik ben tenslotte Annic ten Duis-van Wonderen
Mij kun je niet van mijn voetstuk af donderen”
auteur: @Daan1
Dit is trouwens toch echt haar perfecte insta bio?
Wowwww wat leuk!
Oh nee, Kelly heeft vast een nieuw businessmodel. Ik voel een nieuwe online training aankomen: hoe kom je helemaal in balans als mommy? Hoe kun je je persoonlijk ontwikkelen als mommy? Weet niet of haar doelgroep mama in het algemeen is of dat je echt mama van drie meisjes moet zijn. Morgen komt een “leuk nieuwtje” in haar vlog toch? Kan geen toeval zijn deze aanvulling op haar Instaprofiel en een leuk nieuwtje dat onthuld gaat worden. Even iets anders: hoorde ik ons Kel laatst in de vlog zeggen dat Sjenkie weer aan het werk is?
What the fuck is een mindset mom???
Is ook een titel die niets zegt. Je bent een moeder met een denkpatroon, ja echt instagram bio waardig. Zelfde als ik er ‘mens’ in zou zetten. Alsjeblieft zeg
klopt, dat is ook een typfoutje. Het moet zijn ‘moneymindset mom’.
misschien is mommymindset de nieuwe moneymindset en kun je jezelf nu zowel zwanger als rijk visualiseren
Ik las van de week op viva eentje die na een ovulatietest haar ‘mannetje even aan z’n mouw ging trekken, vind ie vast niet erg hihi’
Je bent altijd gebaat
Bij een “goeie” advocaat
Liever niet de waarheid boven tafel, maar lekker laf
Ik stuur gewoon ons Royke op de meiden van FF af
Een normaal antwoord krijg ik niet uit mijn strot
Alle vragen moeten in de doofpot
Het is ook heel gewoon dat ik brieven naar werkgevers stuur
Lekker dreigen, maar helaas rekent Royke uur-factuur
Hopelijk gaat dit snel voorbij
En vertelt men alleen maar positief over mij
Schat vanavond mag je erop
Nou ik geloofd het ook niet, maar er kwam een keer een foto voorbij van Kel met haar hele tuin vol met beliebers die een training bij haar volgden.
Een beetje respect graag. Je hebt het wel over de nieuwe toekomstige lading joetoeb vloggers!!!
Allemaal wannabe’s
Huh aan zijn mouw? Ik zou dan ergens anders aan trekken maar wie ben ik
Zin om de FF-huisdichter (of rapper) te worden?
Stoffige muisjes waar nooit iemand wat van gaat horen en kelly vult haar zakken ook zo’n oplichter
Is dit geschreven door iemand die een zeester in bed in? Als ik seks ga hebben met zo een volle maag kots ik “mijn hubby” helemaal onder hoor.